جامعه

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر منصوب شد

دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی سروش حیدری سنگستانی را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و واحد بوشهر منصوب کرد.

در حکم دکتر تهرانی آمده است:

برادر عزیز سروش حیدری

با سلام و درود

با توجه به تعهد و سوابق ارزشمند ایشان به عنوان “سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوصدر و واحد بوشهر” منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود از تمامی ظرفیت های فکری و مادی و نیروی انسانی دانشگاه به ویژه برای تقویت نقش مدیران دانشگاه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، حفظ دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی آن استفاده کنید. . دانشگاه و دانشگاه آزاد اسلامی و ارتقای واحدهای دانشگاهی در محورهای زیر احداث شد.

1. ایجاد مبانی دینی و فرهنگی و نیز توجه به آموزش به عنوان رکن اساسی سیاست فرهنگی دانشگاه.

2- ارتقای کیفیت آموزش با توجه به نیاز جامعه در طرح آمایش فضایی

3- ارتقای استاندارد تحقیقات کاربردی و توسعه ای و استفاده بهینه از تحقیقات تحصیلات تکمیلی در حل مشکلات کشور در چارچوب طرح نظارت باز.

4- ارتقاء فرهنگ سازمانی و استقرار سیستم مدیریت چابک و ایجاد فرهنگ پاسخگویی و حفظ کرامت انسانی خانواده بزرگ دانشگاهی و ذینفعان.

5- افزایش بهره وری تمامی عوامل در رسالت دانشگاه با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات از طریق اجرای طرح های سرمایه گذاری با هدف بسترسازی برای نوآوری های فناورانه و به کارگیری اعضای دانش بنیان خانواده بزرگ دانشگاه. .

6- حفظ دارایی ها و سرمایه های دانشگاه با رعایت انضباط و مدیریت مالی و کاهش هزینه های غیرضروری با تاکید بر استفاده از کالای ایرانی برای تقویت و حمایت از تولیدات داخلی.

7- مدیریت و هماهنگی هماهنگی بین واحدهای زیرمجموعه استانی در چارچوب مأموریت ها، اهداف و مأموریت های دانشگاه در سطح ملی و استانی و نظارت بر حسن انجام امور در این واحدها.

8- تعامل موثر و الهام بخش با هیأت امنا و مسئولان استانی و کمک به توسعه هوشمند منطقه ای استان بر اساس طرح آمایش دانشگاه.

امید است با اتکال به آستان مقدس وحدت در خدمت به مقاصد مقدس اسلام و مسلمین و نظام جمهوری اسلامی موفق باشیم.

حیدری سنگستانی، دارای مدرک دکتری مهندسی هسته ای، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دارای واحد دلوار است.

دکتر تهرانچی در نامه ای جداگانه از زحمات دکتر اسماعیل عبدالله به عنوان سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و واحد بوشهر تشکر و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/4040/

دکمه بازگشت به بالا