ورزش

شجاعی مثل راموس برای رئال یک رهبر واقعی در تراکتور است/حواس سازمان لیگ به داوری بازی با شهرخودرو باشد

طبق گزارشات شفافساکت الهامی درباره شایعاتی مبنی بر اینکه دو دستیار جدید برای کاهش قدرت مسعود شجاعی در تراکتور انتخاب شده است ، گفت: “برخی افراد فقط سعی در ایجاد مشکل و حاشیه سازی برای بازیکنان تراکتورسازی دارند ، اما من قطعاً می گویم مسعود شجاعی رهبر تیم ما است.” در بین بازیکنانش در کنار احسان حاج صفی و اشکان دژاگه نه تنها حاشیه ای ندارد بلکه همیشه در جمع آوری حواشی کمک کرده است.

وی اضافه کرد: متأسفانه مسعود شجاعی در دقیقه اول با استقلال مصدوم شد و هم اکنون فعالیت های فیزیوتراپی را انجام می دهد اما احتمالاً مقابل شهرخودرو بازی خواهد کرد.

سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: این داستان ها توسط حاشیه نشینان برای ما ایجاد شده اند و آنها نمی توانند به هیچ وجه در تیم نفوذ کنند و به این ترتیب آنها قدم گذاشتند تا بین بازیکنان اختلاف ایجاد کنند. هر تیم تلاش می کند بازیکنانی مثل شجاعی ، حاجی هافی و سایر بازیکنان تراکتور باشد.

الهامی تأکید کرد: با یک بازی یکپارچه و همدلی سه امتیاز مقابل سپاهان کسب کردیم. من شنیده ام که راموس یک رهبر واقعی برای بازیکنان رئال است. اما من نمی دانم که آیا او واقعاً همان چیزی است که آنها توصیف می کنند. در 18 سال با مربی خود ، ندیده ام بازیکنی مثل شجاعی تیم را به خوبی در اتاق قفل هدایت کند. شما می توانید نه تنها در تراکتور بلکه در تیم ملی نیز همین کار را انجام دهید. من از این بازیکنان چیزهای زیادی یاد می گیرم و افسوس می خورم که آنها جایی را برای مسعود شجاعی ایجاد می کنند. اگرچه او به هیچ وجه متعلق به حاشیه نیست.

وی گفت: “من خوش شانس هستم که بازیکنانی در تراکتور دارم که به خوبی با یکدیگر تعامل دارند و این سالها تیمی را ندیدم که بازیکنان تراکتور را بشناسد. من همچنین خوشحالم که سه کاپیتان ملی دارم.”

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره بازی با شاهرخودرو گفت: بازی سختی با شاهرخودرو داریم. این مسابقه علاوه بر اینکه از نظر امتیاز و سهمیه برای هر دو تیم مهم است ، این جدول نیز در جدول تأثیرگذار است و سایر تیم ها منتظر نتیجه بازی هستند. با توجه به حساسیت مسابقه ، از سازمان لیگ و کمیته داوری می خواهم که توجه ویژه ای به این بازی داشته باشند. البته در آخرین مسابقه مقابل سپاهان ، محمد حسین زاهدی فرد تصمیم بسیار خوبی گرفت و من مطمئن هستم که سازمان لیگ روز پنجشنبه داورهای لازم را برای داور خوب در نظر بگیرد.

دکمه بازگشت به بالا