خبرهای کلی

۷۵۰کلاس درس در استان سمنان توسط خیران ساخته می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

یک خبرنگار آنلاین گفت: سعید حجاری دوشنبه شب با معاون استاندار استان سمنان به سرپرستی دفتر فرمانداری دیدار و گفتگو کرد. آمار با تلاش خیرین 746 کلاس درس در استان سمنان ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه در شهرها ، اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیزات مدارس دفتری ندارد که مزایا و معایب خاص خود را داشته باشد ، افزود: کمبود نیروی انسانی در سالهای اخیر چالشی اساسی برای مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیزات مدارس سمنان بوده است. این نگرانی باید از جهات مختلفی مورد بررسی قرار گیرد.

رشد وام در سال 1998

مدیرکل نوسازی مدارس استان سمنان اظهار داشت: فقط 11 نفر یعنی 18 درصد از کارکنان اداره کل در سال گذشته بازنشسته شدند که این امر مشکلات بسیاری را در انجام کارهای محوله به وجود آورده است. رجایی به عنوان یکی از مهمترین نهادهای استان معرفی شد.

حجاری با تأکید بر اینکه حمایت از مسئولان ارشد استان در افزایش آگاهی خیرین و مردم برای ساخت مدارس بسیار مهم و اساسی است ، تأکید کرد: مسئولان مدیریت سمنان جلسات مختلفی را با فعالان اقتصادی و خیرین در نظر گرفتند در محدوده بازگو کنید

وی گفت: 27 درصد مدارس استان سمنان تخریب شده و 30 درصد نیز به بهسازی نیاز دارند. با کمک خیرین امکان ساخت و نوسازی این مدارس وجود دارد. این یک میلیارد ریال بود که در سال 1998 به 1750 میلیارد ریال رسید.

دکمه بازگشت به بالا