ورزش

تصمیمی که خبرساز شد/ استعفای سرمربی لیگ برتری در پایان نیمه اول+ عکس

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری بورنا ؛ بازی برگشت دور برگشت مسابقات فوتبال ساحل از دیشب آغاز شد و نوشهرها در ورزشگاه سیمرغ سمنان مقابل تیم میزبان بازی کردند تا بازی چهارم فصل جدید را انجام دهند.

دو تیم در ساعت 9 بعد از ظهر به مصاف هم رفتند. بعد از پایان دوره اول بازی ، در طی یک اتفاق عجیب و مشکلی که با آن روبرو شد ، احمد ابراهیمی پور ، مربی گشت و گذار ، تصمیم به توقف همکاری گرفت و قبل از شروع دوره دوم بازی ، اردوی نوشهر را ترک کرد!

این استعفا در شرایطی اتفاق افتاد كه ابراهیمی پور در دیدارهای گشت و گذار مقابل شهرداری سمنان روی نیمكت تیم قرار گرفت و پس از پایان دوره اول و قبل از شروع مرحله دوم بازی در جریان مذاكرات فنی استعفا داد تا گشت و گذارها بتوانند بازی را ادامه دهند. بدون مربی دنبال کنید.

سمنانی ها توانستند بدون مربی ، نوشهر را 7 بر 4 شکست دهند تا اولین برد این فصل را بچشید. با این حال ، کار نوشهری دشوار شده است و ما باید صبر کنیم تا ببینیم رهبران تیم برای آینده تیم چه برنامه هایی را هدایت می کنند.

گشت و گذارهای نوشهر برای دو برد و دو شکست پنج امتیاز کسب کردند. دو دیدار نوشهر مقابل تیم های اول و دوم باقی مانده است ، بنابراین همه چیز در دست ساکنان بندر نوشهر است. موج سواران نیز امتیاز مقابل تیم دوم است و امشب با آردا اردکان به مصاف هم می رود. با این وجود می توان گفت که امیدها هنوز در ارتش نوشهر زنده است.

در زیر تصویر و تاریخچه وی آمده است.

73

72

دکمه بازگشت به بالا