ورزش

رسول‌پناه را هیچ فوتبالی نمی‌شناسد/ هیات مدیره پرسپولیس ضعیف است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بیژن ذوالفقارانساب در گفتگو با خبرنگار آنلاین ، در مورد مسابقات پوکر پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: “این تیم قرار است.” تفاوت امتیازات با رقبا نشانگر مهارت های فنی این تیم است. کادر فنی در هر دو نیمه فصل و همچنین بازیکنان شگفت آور عمل کردند. این تیم اسکلت خود را حفظ کرده و با پیروزی در چهارمین قهرمانی پیاپی خود بدون در نظر گرفتن حاشیه مدیریت ، موفق به شکستن رکورد شد.

با توجه به مشکلات اقتصادی این باشگاه ، جانباز پرسپولیس افزود: باید قبول کنیم که اداره کردن باشگاه پرسپولیس واقعا دشوار و خطرناک است. امیدوارم مشکلات تیم به دلیل نیازهای پرداخت نشده بازیکنان و مربیان خارجی قبلی برطرف شود.

وی افزود: تعهدات پرسپولیس در برابر بازیکنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و طبیعی است که هر باشگاهی به دنبال قهرمان است ؛ بنابراین بیشتر اعضای تیم پیشنهادات مالی دارند.

ذوالفقارانساب با بیان اینکه با ارائه مهدی رسول پناه ، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ، افزود: رهبران که به پرسپولیس می آیند برنامه هایی را ارائه می دهند که به دلیل مشکلات اداری قابل اجرا نیست.

این کارشناس فوتبال ایران تأکید کرد: من اسلارسول پناه را نمی شناسم. او اهل خانواده ورزشی نیست. فکر نمی کنم یک فوتبالیست او را بشناسد. اگر قرار است توسط خودتان توانایی های مالی مالی برای پرسپولیس ایجاد کنید ، چرا کوه این مشکلات همچنان پابرجاست؟

وی در مورد احتمال تغییر هیئت مدیره فعلی پرسپولیس ، اضافه کرد: هیئت فعلی پرسپولیس ترکیب بسیار ضعیفی و ناهمگن دارد. این چند موقعیت واقعاً باید اصلاح شود. جای سوال دارد که این آقایان چگونه انتخاب شدند.

یک جانباز فوتبال ایران تأکید کرد: وزارت ورزش باید افرادی را انتخاب کند که منابع مالی شفاف و شفاف را به پرسپولیس بیاورند. یکی از مدیران برجسته پرسپولیس فقط در باشگاه دیگری که در حال حاضر در تخت جمشید قرار دارد ، نتیجه نامطلوب داشت.

دکمه بازگشت به بالا