ورزش

حضورم در پرسپولیس و فدراسیون فوتبال، همسو است

به گزارش شفاف، بیژن ذوالفقارنسب درباره حضور در پرسپولیس و انتخابش به عنوان رئیس هیئت مدیره این باشگاه گفت: امروز (چهارشنبه) پس از جلسه ای سه ساعته، هیئت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس رسما معرفی شد. کار خود را شروع کنید

وی در پاسخ به این سوال که آیا اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از وضعیت مالی باشگاه مطلع هستند یا خیر؟ او گفت: بله، هیچکس منکر مشکلات مالی باشگاه نیست و یکی از وظایف ما بازپرداخت این بدهی هاست. این حق طبیعی شرکت هاست که بدهی هایشان توسط باشگاه پرداخت شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هیات مدیره جدید از کادر فنی تیم حمایت می کند یا خیر؟ وی گفت: یکی از وظایف ما حمایت از تیم فوتبال پرسپولیس است. ما برای پیشرفت تیم فوتبال پرسپولیس و داشتن تیم های پایه دائمی تلاش می کنیم. من به عنوان عضوی از خانواده فوتبال ایران به هواداران پرسپولیس قول می دهم که آینده متعلق به این تیم است. این تیم باید هم در رده بزرگسالان و هم در رده پایه فعالیت خوبی داشته باشد و یکی از راه های کسب درآمد باشگاه در آینده، انتقال بازیکنان است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هیات مدیره جدید باشگاه پرسپولیس به همکاری با ایجنت جدید این باشگاه ادامه خواهد داد یا خیر؟ گفت: با دلال صحبت کردیم که ادامه دهیم.

وی همچنین درباره حضورش در فدراسیون فوتبال به عنوان رئیس کمیته فنی و توسعه گفت: حضور من در این دو پست به دلیل یک طرفه بودن مزاحم نیست. من 30 سال معلم بودم و 8 ساعت در روز کار می کردم. این دو وظیفه با هم تضادی ندارند. من در هفته سوم چهار روز در فدراسیون فوتبال خواهم بود و برای پرسپولیس هم وقت می گذارم و اگر خدا بخواهد جلو می رویم. ما الان افرادی داریم که تحصیلکرده و دارای مدرک تربیت بدنی هستند. اگر خدا بخواهد هر دو کار را به خوبی انجام می دهیم.

در نهایت برنامه های هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برای رسیدگی به حذف این باشگاه از آسیا چیست؟ این یکی از برنامه های بسیار مهم و حساس ما است که با کمک فدراسیون فوتبال و برخی وزارتخانه های کشور به این موضوع رسیدگی خواهد شد.»

دکمه بازگشت به بالا