خبرهای کلی

فرهنگ حمایت از محصولات بومی ورامین توسط مسئولین نهادینه شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

یک خبرنگار آنلاین با بیان اینکه حجت الاسلام سید محسن محمودی با بیان اینکه امروز به دلیل وضعیت تاج سرخ نتوانستیم نماز جمعه را برگزار کنیم ، عنوان کرد: “یک پیام جمعه”: “بحث امروز این روز بزرگ است.” تبریک به یک عامل مهم در تاریخ اسلام ، مبارکه یک واقعه مهم است ، یکی از مهمترین اسناد حقانیت پیامبر و اهل بیت ، با اشاره به این واقعه بی نظیر در آیه 61 سوره آل عمران.

محمودی افزود: وقتی آیه نازل شد ، آنها دعا می کردند که از خدا بخواهند که فیض خدا را درج کند. دروغگو در این باره بحث های زیادی وجود دارد ، اما می گویم خداوند این کار را برای توجیه مشروعیت پیامبر و اسلام انجام داد و حضرت علی (ع) جانشین پیامبر را معرفی کرد و حضار را با ززرا زهرا ، امام حسن و امام حسین معرفی کرد. وی غایب را نشان داد و در حقیقت ، مقام و عظمت پنج عضو آل ابا را به جهانیان نشان داد.

وی با اشاره به اینکه باغ نوآوری ورامین هفته گذشته افتتاح شد ، اظهار داشت: به جوانان نخبه ، خلاق و با استعداد ورامین که می توانند توانایی جوانان ورامین را نشان دهند که در کشور خلاق و خلاق باشند ، تبریک می گویم. خط بازیگران تأثیرگذار و خوبی در این زمینه وجود دارند که باید دست به دست هم دهند و منبع رشد علمی و اجتماعی شوند. من همچنین می خواهم از معاون علمی و فناوری رئیس جمهور که فرزند این زمین پاک است ، که توجه جدی به ورامین در این زمینه دارد ، تشکر کنم و ما دوست داریم که این پرونده با جدیت ادامه یابد.

امام جمعه موقت ورامین با گرامیداشت روز 26 خرداد ، سالروز بازگشت مردم باشکوه آزاد به میهن اسلامی ، گفت: “در این روز به همه آزادگان تبریک می گویم. آنها به امامزاده هایی تبدیل شده اند که برای آنها سلام می فرستیم و برایشان آرزوی موفقیت و سربلندی می کنیم. آنها

در عزاداری های محرم باید اصول بهداشتی رعایت شود

محرم و بزرگداشت شهادت امام حسین (ع)ع) وی گفت: ما باید شهید محرم و عزاداری را جشن بگیریم. نمی توان زیارتگاه ها را بست زیرا حرم و عزاداری امام حسین معنوی است. ما تاج را گرفتیم ، انجام دادیم ، و در آن از جانب باید بگوییم که از یک طرف اسلام پیشنهاد می کند سلامت را حفظ کنیم و از طرف دیگر ، اگر ما آن را رعایت نکنیم و دیگران به دلیل بیماری ما بیمار باشند ، پس این حق مردم روی گردنش می ماند.

خطیب جمعه ورامین اظهار داشت: “مسئله جهش در تولید همچنان مهم است. ما باید این شعار را مورد توجه قرار دهیم. اولاً باید اعتقاد داشته باشیم که می توانیم این موضوع را درک کنیم و به آن دست یابیم. دوم اینکه ، برای رسیدن به این هدف باید مبارزه کنیم و مانند در عصر حفاظت مقدس ” دوباره منم من من می گویم و امروز تکرار می کنم که در هشت سال دفاع مقدس ، مسئولان پشت میزها و اتاقهای کار یا کف زمین بودند. نیرد آنها مایل بودند ، و هنوز هم باید باشند ، زیرا تولید عقب افت می کند شما بنشین این سازگار نیست. افرادی هستند که از تاج به عنوان بهانه استفاده می کنند. بله ، مراقبت از خود لازم است ، اما مسئول باید این مسئولیت را بر عهده بگیرد از همه مهمتر اگر شما وظیفه محافظت از زندگی خود در برابر عموم را دارید و نمی توانید از آن خارج شوید ، خندق باید چیز دیگری را برای دیگران بگذارد. مقامات باید از جداول دور بمانند. راه را باز کنید و برای یک تولید کننده امکان پذیر نیست که بتواند با برخی از مقامات دیدار کند. به آرامی

مسئولان باید فرهنگ ترویج محصولات بومی ورامین را نهادینه کنند

محمودی با تأکید بر اینکه فرهنگ حمایت از محصولات محلی واریامین باید توسط مسئولان نهادینه شود ، گفت: “شهرهای صنعتی ورامین ظرفیت های بسیار خوبی دارند که شهر آن را نمی شناسد. من از اصناف و معتمدان بازار شکایت می کنم که چرا محصولات محلی را عرضه و معرفی می کنند. و مناطق تلاش نمی کنند ، باید تلاش بیشتری در مورد کار و محصولات تولید شده در منطقه توسط کارگران و تریلرهای منطقه انجام شود. شهروندان باید از محصولات ارزشمند شهر آگاه باشند و از آنها بهره مند شوند. امیدواریم که مسئولان اقدامات لازم را انجام دهند. موضوعات اقتصادی ، برخی از آنها مربوط به تحریم ها است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تصریح کرد: بیشتر مشکلات و بیش از 70 درصد مربوط به مدیریت ناکارآمد رهبران است که باید در برابر خدا و ملت پاسخگو باشند ، اما من تأکید می کنم که از کارآیی برخی رهبران مراقبت کنم. بازی مربوط به اشرافیت و پرستش پول است. مبنای تحریم ها نباید نوشته شود. نظام اسلامی یک سیستم الهی بود و رهبری گران قیمت کشتی انقلاب را به یک کاپیتان تبدیل کرد. ما باید مراقب باشیم که به این سیستم آسیب نرسانیم.

وی با اشاره به وقایع موجود در لبنان گفت: “توطئه شوم آمریکایی-فرانسوی و اسرائیلی در لبنان ، که ده ها سال است که ادامه دارد ، با این تفاوت که در این زمان این انفجار وحشتناک باعث ورود خسارات زیادی به ورود لبنان شده است ، اما تجربه نشان می دهد جبهه مقاومت در جبهه های مختلف پیروز شده است ، و ما امیدواریم که به لطف خدا ، مردم لبنان و فرمانده محترم آنها بتوانند در این زمان در برابر دشمنان خود پیروز شوند.

دکمه بازگشت به بالا