استان ها

شهرستان ورامین رتبه یک استان در اجرای پروژهای عمرانی

شهرستان ورامین رتبه یک استان در اجرای پروژهای عمرانی

در آستانه قیام ۱۵ خرداد مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهر ورامین بود .

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر از استان تهران ، مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین در نماز جمعه شهرستان ورامین با اشاره به شخصیت حضرت امام خمینی گفت :  حضرت امام خمینی ره  نهضت انقلاب را  پیروزی رساند  که این پیروزی که با حرکت تدریجی  و قاطعیت و استقامت همراه بود بر پایه سه باور بود .

وی افزود : باور به خداوند متعال ،باور به مردم و باور و اعتماد به خود (ما میتوانیم ) سه باور مکتب حضرت امام خمینی، باعث پیروزی نهضت انقلاب اسلامی شد که باید این مبانی را بازخوانی کنیم و سرلوحه همه‌ی مسئولان و مردم قرار بگیرد .

معاون استاندار تهران در بخش دیگر  با اشاره به باور اعتماد و اعتقاد به خود و شعار ما میتوانیم گفت : کلید واژه امید انگیزه که توسط مقام معظم رهبری مطرح شد با استفاده از باور ها و آموزه های امام راحل بود و باید در فضای کشور سرلوحه همه مسئولین مردم قراربگیرد .

وی با اشاره به فضای رسانه ای در دنیا و کشور  گفت : فضای رسانه ای در دنیا و در برخی از رسانه های کشور نمی گذارند که  اخباری که باعث ایجاد امید و انگیزه در بین مردم می شود را بشنوند و برخی ها ایجاد ناامیدی در بین آنها میکنم و چنان می نمایند و پمپاژ میکنند  که انگار در جمهوری اسلامی در این سال های بعد از پیروزی انقلاب هیچ‌ حرکت و پیشرفتی  صورت نپذیرفته است .

درویشی با انتقاد از برخی از تقابل ها  گفت : حرام است کسی که وقتی که باید برای مردم بگذارد در تقابل و ایجاد حاشیه صرف کند .

وی افزود : وقتی ما در یک مجموعه در حال پیشرفت و تلاش هستیم با همدلی و دادن فرصت میتوانیم مشکلات را حل کنیم و برخی از مشکلات در شهرستان ورامین با اقدامات ۶ماهه و یکساله حل نخواهد شد و باید زمان داد و حمایت کرد .

فرماندار ویژه ورامین با انتقاد از برخی از مسئولان گفت : در شهرستان ورامین مشکلی وجود ندارد که در باره آن  فکر نشده باشد و راه حلی برای آن پیش بینی نشده باشد اما متاسفانه در برخی از تریبون ها به جای پرداختن به اقدامات انجام گرفته  بیشتر به نقد ها پرداخته شده است .

معاون استاندار تهران با اشاره به وضعیت مطلوب شهرستان ورامین گفت : طبق برسی های مقامات استانی ، شهرستان ورامین رتبه یک پیشرفت پروژه های عمرانی را در استان تهران دارد .

درویشی در پایان گفت : منش  ومبانی امام راحل  در مبارزه با فساد بود و ما در شهرستان ورامین دست خیلی ها را که دنبال منافع برای خود بودند قطع کردیم  و علت حمله در فضای مجازی و بیان نکردن اقدامات دولت مردمی در رسانه ها و تریبون ها همین مبارزه با فساد  است که تا آخر پای این آرمان  با قدرت ایستاده ایم.

 

انتهای پیام/

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا