ورزش

پیشنهاد بزرگ و عجیب استقلالی‌ها به استراماچونی

رایگان:

تیم فوتبال استقلال تهران پس از پیروزی در شهروارد تهران با استعفای فرهاد مجیدی روبرو شد و این مقام استعفا مربی جوان است.

مجیدی با گذشت کمتر از 24 ساعت از شکست پرسپولیس نسبت به دلیل سفر اشتباه رهبر باشگاه ، به عنوان سرمربی استعفا داد.

استقلال ها پیشنهادی بزرگ و عجیب برای استراماچیونی دارند

در بیانیه رسمی ، سرمربی استقلال از بازگشت مذاکرات مخفیانه بین احمد سعادتمند و آندره استاماچیونی خبر داد و اعلام کرد که مدیرعامل این باشگاه برای بازگشت وی به تهران در حال مذاکره با مربی ایتالیایی است.

سعادتمند در طول سفر خود به ایتالیا ، علیرغم ابراز ناآگاهی از مذاکرات برای بازگشت استراماسیونی به تهران و اخبار را شایعه در نظر گرفت ، مذاکراتی را با وکیل Stramaccioni انجام داد.

استقلال برای جلوگیری از ممنوعیت شدید فیفا به دلیل شکایت این مربی ایتالیا ، مجبور به پرداخت 2.8 میلیون یورو به Stramaccioni شد و سعادتمند نیز به همین بهانه برای گفتگو با مربی راهی ایتالیا شد.

برخلاف گزارش های مربوط به محاکمه و رد سعادتمند ، مشخص شد كه این مدیر عامل به اروپا سفر كرده تا وی را پس بفرستد. در جریان مذاکرات با این مربی ، سعادتمند ابتدا برای فیفا درخواست 2.8 میلیون یورو شکایت کرد.

سعاتمند که به همراه معاونان خود در سفر بود ، به استراماکونی پیشنهاد 3 میلیون یورو قرارداد دو ساله برای بازگشت به تهران داد تا مربی را ترغیب کند تا به تهران برگردد.

Stramaccioni از سعادتمند خواست تا پاسخ نهایی را ظرف 48 ساعت آینده منتشر کند ، اما در حال حاضر بازگشت Stramaccioni مشخص نیست و وی هنوز پاسخی به باشگاه استقلال نداده است.

دکمه بازگشت به بالا