ورزش

فتح‌الله‌زاده:مجیدی نگران پرونده استراماچونی و کسر6 امتیاز است/نظری و عبدیان شرایط حساس استقلال را درک کنند

طبق گزارش ها شفافعلی فتح الله زاده در مورد حضورش در سالن استقلال و دیدار با فرهاد مجیدی و بازیکنان این تیم گفت: من دیروز به سالن رفتم زیرا احساس کردم در باشگاه بین همه فاصله ای وجود دارد. استقلال بازیکنان و کارکنان این خوب است و همه سخت کار می کنند ، اما متأسفانه مدیریت در طول یک سال گذشته بی سابقه بوده است.

وی افزود: باشگاه بزرگی مانند استقلال مجاز نیست طی دو سال چهار مدیرعامل را تغییر دهد. آنها می گویند این باشگاه 160 میلیارد دلار دریافت کرده در حالی که می توان با این تعداد باشگاه را به خوبی مدیریت کرد ، اما وقتی مدیر عامل باشگاه در میانه فصل تغییر می کند ، مشخص نیست که پول برای چه چیزی هزینه می شود.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تأکید کرد: شاید باورتان نشود اما من شخصی را می شناسم که دو بار از استقلال پرسیده است. یعنی وقتی مدیریت تغییر کرد ، آن شخص دوباره پول طلب کرد و دریافت کرد ، اما من کسانی را می شناسم که ده سال پول خود را دریافت نکرده اند. این مشکلات در باشگاه استقلال وجود دارد و نمی توان آنها را کتمان کرد.

فتح الله زاده اظهار داشت: باشگاه عمومی هزینه دارد و پرونده استراماچیونی مفتوح است. اگر اشتباه نکنم ، تقریباً 40 مربی باید به این مربی پرداخت شود و اگر این اتفاق نیفتد ، 6 امتیاز از تیم کم می شود که در این صورت استقلال ضربه خواهد زد. در این صورت اوضاع بسیار بد خواهد بود.

وی با اشاره به دوران هدایت باشگاه استقلال گفت: ما بدهی هم داشتیم اما وقتی الان اعداد و ارقام را می شنوم بسیار تعجب می كنم. گروهی از دوستان نادان بودند و همه چیز را به دوش ما می گذاشتند ، اما کل بدهی که باید پرداخت می کردم و سازمان تربیت بدنی قول داده بود 13 میلیارد گوجه فرنگی بود که در این شرایط پول نیست. از طرف دیگر استقلال بازیکنی مانند بویان او گفت که بازی نکرد ، اما نزدیک به 20 میلیارد دلار پول گوجه فرنگی دریافت کرد. ما سرزمینی درست کردیم به نام استقلال و سندی نوشته شد که ارزش آن هزار میلیارد گوجه فرنگی است ، اما هیچ کس به این موضوع اشاره نمی کند. این بی اخلاقی ها به شدت آزرده خاطر شده است و من معتقدم کسانی که برای استقلال تلاش کرده اند نباید به همین راحتی مورد تهمت قرار گیرند زیرا چنین تهمت هایی مجازات دارد و خداوند از بندگانش مراقبت خواهد کرد.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال به فارس گفت: “من دیروز به تمرین رفتم زیرا احساس کردم بچه ها به روحیه احتیاج دارند.” فرهاد مجیدی شایسته یک آقا او به ما سلام کرد و بازیکنان رفتار بسیار خوبی داشتند. وقتی فرشید اسماعیلی را دیدم شوکه شدم چون او واقعاً به من احترام گذاشت ، احساس می کنم اگر این بازیکنان به خوبی مدیریت شوند ، بهترین عملکرد را خواهند داشت ، کما اینکه فکر می کنم بازیکنی مثل قائدی یا همان اسماعیلی می تواند در بهترین تیم های اروپا بازی کند . مسعود ریگی بازیکنی است که نمی تواند بازی خود را ببیند ، اما هواداران می دانند که او چقدر در تیم تأثیرگذار است. دیروز وقتی این بازیکنان را دیدم بسیار ناراحت شدم که چرا باید تیمی را با چنین وسایلی اذیت کنم. از جانب قراب، محمد نوری و امیر حسین از صادقی برای همراهی من تشکر می کنم.

فتح الله زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا فرهاد مجیدی نگران است ، گفت: مجیدی نگرانی های زیادی دارد که انصافاً درست است. استرس و ناراحتی پرونده Stramaccioni این است که اگر 6 امتیاز از استقلال کسر شود ، این تیم می تواند لیگ قهرمانان را از دست بدهد. بنابراین ، من غم و نگرانی شما را درک می کنم و امیدوارم که در مورد رفع نیازهای این مربی فکر کنید.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در مورد درگیری های مهدی عبدیان و حجت نظری و احمد مددی پس از جدایی دو عضو هیئت مدیره کارگردان وی گفت: “اینها واقعاً چیزهای بدی هستند.” البته باید بگویم که تکمیل این مسائل وظیفه من و سایر پیشکسوتان استقلال است و در این شرایط باید اختلافات کنار گذاشته شود. نظری و عبدیان آیا آنها مستقل هستند و بگذارید بگوییم آنها نیز صدمه ای به آنها وارد کرده اند ، آیا آنها ما را آزار نداده اند؟ آنها همچنین با آنها بی رحمانه رفتار کرده اند ، بنابراین من از این عزیزان می خواهم دندان های خود را بر روی کبد بگذارند زیرا استقلال شرایط بسیار حساسی دارد. 6 بازی مهم باقی مانده و یک مسابقه مهم دیگر در جام حذفی با یک رقیب دیرینه که استقلال باید به آن افتخار کند.

وی ادامه داد: هرکسی مستقل است و ادعای استقلال دارد باید شرایط را درک کند و اختلافات را کنار بگذارد. وقت آن است که فرهاد مجیدی و بازیکنانش آرام باشند و همه برای موفقیت این تیم دعا کنند. صلح و موفقیت استقلال آسان نیست و هر مدعی باید انگشت خود را بالا بگذارد.

دکمه بازگشت به بالا