جامعه

احداث ۴ دهکده ورزش در پایتخت

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از احداث چهار دهکده ورزشی در پایتخت خبر داد.

امیر محسن در مصاحبه با رویداد برتر وی گفت: ما برای اتصال مجدد خانواده ها و اعضای جامعه دهکده های ورزشی ایجاد کرده ایم.

وی گفت: ورزش و بازی در روستاها به گونه ای طراحی شده است که کودکان و والدین را مورد توجه قرار دهد. وی گفت: خانواده ها می توانند برای استفاده از فرصت های خاص و تفریحی این مجموعه ها به این روستاها مراجعه کنند.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه اردوهایی برای خانواده ها در روستاهای ورزشی در نظر گرفته شده است ، گفت: سعی کردیم برنامه های ویژه و جذابی را برای خانواده ها در نظر بگیریم تا یکی دو شب در اردوگاه خانواده بمانند تا مردم زندگی جدیدی داشته باشند برای ورود به این روستاها و مردم قرار نیست درگیر فضای مجازی شوند.

محسنی با بیان اینکه با اجرای پروژه دهکده ورزشی می خواهیم شهر را مردم محور کنیم ، اظهار داشت: بر این اساس می خواهیم یک دهکده ورزشی در چهار نقطه تهران از جمله پارک ولایت ، پارک آبی آزادگان ، پارک سرخه حصار و پارک کوهسار احداث کنیم.

وی افزود: 40 هکتار پارک استانی ، 11 هکتار پارک آبی آزادگان ، 50 هکتار پارک سرخه حصار و 15 هکتار پارک کوهسار یک دهکده ورزشی خواهد بود ، ضمن اینکه پارک آبی آزادگان فرصت های تفریحی آبی را فراهم می کند.

وی افزود: اکنون مطالعات مقدماتی در مورد اجرای طرح دهکده ورزشی به اتمام رسیده و قرار است سه ماه دیگر ساخت دهکده ورزشی بوستان ولایت آغاز شود.

محسنی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ، ساخت هر دهکده ورزشی باید ظرف 18 ماه پس از اتمام مطالعات به پایان برسد و اولین دهکده های ورزشی در بوستان ولایت ایجاد شود.

با این حال وی گفت: تمام اقدامات لازم برای ساخت دهکده ورزشی با قدرت و ظرفیت بخش خصوصی انجام می شود و تماس های لازم در این زمینه صادر می شود.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا