خبرهای کلی

ادمین حرفه به صورت دورکاری و غیرحضوری برای مدیریت اینستاگرام استخدام کنید

[vc_row][vc_column][vc_column_text]این سوال که چرا لازم است مدیریت پیج اینستاگرام خود را به یک تیم حرفه ای بسپارید پاسخ متفاوتی خواهد داشت. ممکن است فرصت کافی برای مدیریت اکانت اینستاگرام خود را نداشته باشید و یا حتی تجربه، تسلط و دانش کافی در این زمینه نداشته باشید. در هر صورت و به هر دلیلی که، الان دقیقا همان زمانیست که باید فکری برای مدیریت حرفه ای اینستاگرام بکنید.

مدیریت پیج اینستاگرام

مدیریت حرفه ای اینستاگرام تنها با استخدام ادمین پیج اینستاگرام امکان پذیر خواهد بود. ادمینی که مسلط به وب گردی، طراحی گرافیک، مدیریت شبکه های اجتماعی و دارای خلاقیت و هوش بالا باشد و بتواند به بهترین شکل ممکن از پس مدیریت پیج شما بر آید. این ادمین ها اکنون تیم مدیریت اکانت اینستاگرام سئوسل را تشکیل می دهند و سئوسل همواره برای هر پیجی بهترین و مناسب ترین ادمین را با توجه به حوزه فعالیت انتخاب خواهد نمود. مثلا هنگامی که پستی از شما را لایک می‌کنند، کامنت می‌گذارند یا قصد دارند شما را فالو کنند. تک تک این موارد به صورت نوتیفیکیشن‌های مجزا به شما گزارش می‌شود.

با توجه به اینکه اجرای نکات فوق نیاز به تخصص و منابع کافی می باشد شرکت ایران مایند این خدمات را با کیفیت عالی و با قیمت مناسب انجام می دهد.

اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده‌ی هوشمندانه و هدفمند از افراد تاثیرگذار (اینفلوئنسر) پرطرفدار (فالوئر) در اینستاگرام، منجر به دیده شدن شما توسط مخاطب واقعی کسب‌وکارتان خواهد شد. تولید محتوای اینستاگرام اینکه شما یک صفحه در اینستاگرام داشته باشید خوب است؛ اما وقتی عالی است که بتوانید با محتوای غنی و مخاطب‌پسند، آن را به صورت مستمر و هدفمند به‌روز کنید.

استخدام ادمین اینستاگرام دورکاری و غیرحضوری

ابتدا می خواهید مطمئن شوید که برنامه اینستاگرام خود به آخرین نسخه به روزرسانی شده است یا نه. اما برای بهره مندی از مزایای حضور و تبلیغات هدفمند در اینستاگرام ابتدا باید این شبکه اجتماعی را به خوبی شناخت و نجوه استفاده از امکانات آن را فرا گرفت.

۹۰% مردم از دنبال کردن استوری ها لذت برده و جریان پایدار و مستمر آن سبب حس رضایت آنها از پیج با این روش جذابیت کارهای شما در اینستاگرام ثابت شده و زیر ساخت پیج به طرز عجیبی موجب افزایش فروش و سودآوری می گردد.

بیزنسی کردن پیج برای کسب و کار واجب است و مزایایی دارد که حتما به آنها نیاز پیدا خواهید کرد (گزارش پیج، لینک استوری، تگ خرید و …). قسمت فعالیت ها، لایک ها و کامنت ها بر روی پست های شما را نمایش می دهد، همچنین به شما اجازه می دهد عکس ها و ویدئوهای لایک شده توسط دوستانتان را مشاهده کنید.

تعرفه و هزینه استخدام ادمین اینستاگرام

شما قادر خواهید بود تا یک پیام را از طریق تصاویر منتقل کنید و یک تجربه به مخاطب برسانید که برند شما را از کمپانی های متوسط دیگر، بالاتر میبرد.

درخواست شما با موفقیت فرستاده شد، با شما تماس گرفته خواهد شد. چرا باید مدیریت پیج اینستاگرام سئوسل انتخاب کنیم ؟[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دکمه بازگشت به بالا