خبرهای کلیکسب و کار برتر

بهترین سایت های هشتگ یابی اینستاگرام و فیسبوک کدامند؟

در حال حاضر هشتگ ها یکی از پرکاربردترین ابزارها در تمامی شبکه های اجتماعی اعم از اینستاگرام، توییتر، فیسبوک، تیک تاک، لینکدین و … هستند. هشتگ ها می‌توانند دامنه محتوای شما را افزایش دهند، برند و محصولات شما را تقویت کنند، قابلیت کشف محتوای شما را افزایش دهند و …. در این مقاله شما را با بهترین سایت های هشتگ یابی که می‌توانند به فعالیت های مجازی شما سرعت ببخشند آشنا خواهیم کرد.

هشتگ چیست؟

هشتگ ابزاری است برای شناسایی و برجسته کردن محتوای یک متن، توییت یا پست که در رسانه‌های اجتماعی کاربرد دارد. هشتگ ها مستقیماً در ساختار جمله ادغام می‌شوند یا معمولاً در انتهای یک پست یا توییت قرار می گیرند.

در یک پست یا نوشته می توان از هر تعداد هشتگی که با موضوع محتوا مطابقت داشته باشد، استفاده کرد اما بنابر قوانین آن پلتفرم بهتر است تعداد هشتگ ها از یک حداکثری بیشتر نشود.

هشتگ انوذاع مختلفی که دارد که در هر بار استفاده، بنابر هدف هشتگ گذار ممکن است متفاوت باشند. چیزی که بسیار حائز اهمیت است، استفاده از هشتگ های مناسب و دیده شدن پست توسط مخاطب هدف می‎باشد.

سایت هشتگ یاب چه سایتی است؟

سایت هشتگ یاب یا هشتگ ساز یک ابزار رایگان است که صدها هشتگ مرتبط را بر اساس کلمه کلیدی که وارد می کنید تولید می کند.

هشتگ های تولید شده توسط سایت هشتگ یاب، به صورت موضوعی برای کلمه کلیدی شما بهینه سازی شده‌اند و می‌توانند با یک کلیک مستقیماً در پست، توییت یا محتوای شما کپی و جایگذاری شوند.

 هشتگ یاب های مختلف هرکدام دارای آپشن های متفاوتی هستند برای مثال سایت هشتگ مارک ابزاری به نام Hashtag generator for facebook دارد که مطابق با کلمه کلیدی وارد شده، جزئیات مربوط به هر هشتگ را به شما تحویل می‌دهد و شما می‌توانید آنها را مستقیما کپی و در پست خود جایگذاری کنید.

سایت all hasdhtag دارای فیلتر هشتگ است و می‌توانید هشتگ های لایو، ترند و محبوب را دسته بندی کرده و هرکدام را که خواستید استفاده کنید.

در کل هدف تمامی این سایت ها، صرفه جویی در وقت و انرژی شما برای فعالیت های هشتگ مارکتینگ میباشد.

معرفی بهترین سایت های هشتگ یابی

سایت Inflact

ویژگی ها: Inflact، ابزار هشتگ جنریتور:

  • دارای اپلیکیشن موبایل،
  • مرتب کردن هشتگ ها بر اساس فراوانی و سطح رقابت،
  • امکان کپی و جایگذاری هشتگ ها،
  • تولید هشتگ بر اساس کلمه کلیدی، عکس یا URL پست،

محدودیت ها: ابزرا کاملا رایگان نیست و نسخه رایگان آن دارای قابلیت های محدودی است.

سایت Toolzu

یکی از وبسایت های قدیمی در زمینه تولید هشتگ سایت تولزیو می‌باشد. این سایت دارای ویژگی های زیر است:

  • دارای اپلیکیشن موبایل در iOS و اندروید،
  • امکان تولید هشتگ با کلمه کلیدی، URL یا عکس،
  • نشان دادن سختی هشتگ و حجم محتوای منتشر شده،

محدودیت ها: ابزرا کاملا رایگان نیست و نسخه رایگان آن دارای قابلیت های محدودی است.

سایت HashtagMark

یکی دیگر از سایت های جدید hashtag generator سایت هشتگ مارک می‌باشد که ویژگی های زیر را داراست:

  • کاملا رایگان است،
  • دارای جزئیات و آنالیز مربوط به هر هشتگ است،
  • به تمامی زبان ها برای ابزارهای فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و تیک تاک هشتگ می‌سازد،
  • امکان کپی و درج مستقیم هشتگ در پست وجود دارد.

محدودیت ها: قابلیت ساخت هشتگ با عکس و URL ندارد.

سایت CopyAI

همانطور که از اسمش مشخص است، ابزاری برای تولید هشتگ براساس هوش مصنوعی می باشد و ویژگی های زیر را داراست:

  • حداکثر 50 هشتگ را در یک زمان تولید می کند،
  • انواع دیگری از ابزارهای کپی‌نویسی مبتنی بر هوش مصنوعی از جمله تولید کننده عنوان را ارائه می‌دهد،
  • به شما امکان می دهد هشتگ ها را مستقیماً در پست خود کپی کنید،

محدودیت ها: ابزرا کاملا رایگان نیست و نسخه رایگان آن دارای قابلیت های محدودی است.

سایت Sistrix

یکی دیگر از ابزارهای پرطرفدار sistrix ساخت هشتگ که ویژگی های زیر را داراست:

  • دارای رابط کاربری ساده و کاربر پسند،
  • به تولید هشتگ اینستاگرام کمک می کند،
  • تعداد دفعات و سطح رقابت را برای هر هشتگ نشان می دهد،

محدودیت ها: ابزرا کاملا رایگان نیست و نسخه رایگان آن دارای قابلیت های محدودی است.

چرا استفاده از سایت های هشتگ یابی مهم است؟

استفاده از سایت های هشتگ یابی برای یافتن بهترین و مناسب ترین هشتگ ها یک امر ضروری و مثبت است. در اینجا به چند نکته قابل اهمیت درباره یافتن هشتگ مناسب اشاره می کنیم:

  • محتوای شما بیشتر دیده می‌شود: اولین و مهمترین تاثیر هشتگ مناسب، افزایش دیده شدن محتوای شما توسط مخاطب هدف است. ممکن است افراد زیادی شما را دنبال نکنند، اما با استفاده از هشتگ، به آنها نشان می‌دهید که محتوای مورد علاقه‌شان را تولید می‎کنید.
  • افزایش تعامل با مخاطب: هنگام جستجوی یک هشتگ خاص، به احتمال زیاد آنچه را که می بینیم دوست داریم یا در مورد آن نظر می دهیم، به خصوص اگر با حوزه کاری ما مرتبط باشد. در حقیقت هشتگ ها راهی عالی برای دستیابی به مخاطبانی هستند که از قبل به محتوای شما علاقه مند هستند. با این حال، باید از هشتگ‌های مرتبط با آنچه که پست می‌کنید، استفاده کنید.
  • با مخاطبان خود ارتباط برقرار می‎کنید: هشتگ روشی قدرتمند برای نشان دادن این است که شما بخشی از آنچه جامعه مخاطبان هدف خود نیاز دارند را ارائه می‌دهید. با استفاده از هشتگ های محبوب می‌توانید راه ارتباطی قوی را با مخاطبان خود شروع کرده و با آنها تعامل هدفمندی داشته باشید. این روش همچنین می تواند کمک زیادی به تثبیت برند شما به عنوان یک مرجع در صنعت شما و افزایش وفاداری مشتری کند.
  • ایجاد اعتبار و وابستگی به برند: یکی دیگر از روش های کسب مخاطب هدف و ایجاد اعتبار، ساخت هشتگ برند است. هشتگ برند به شما کمک می‎کند تا بهتر دیده شوید و در ذهن مخاطب بمانید.

در نهایت هشتگ ها جزء کوچک اما حیاتی هر استراتژی بازاریابی در رسانه های اجتماعی هستند، و در حالی که یافتن موارد مرتبط می تواند زمان بر باشد، ارزشش را دارد. همچنین ابزارهای موجود در این لیست و سایت های هشتگ یابی به شما کمک می کنند تا به سرعت بهترین هشتگ ها را در رسانه های اجتماعی خود پیدا کرده و نتیحه خوبی از آنها بگیرید.

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.
دکمه بازگشت به بالا