اقتصادی

تامین سرمایه صندوق نوآوری مسیر را برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان هموار می‌کند

رئیس صندوق نوآوری و رفاه اعلام کرد: در زمینه کرونا شرکت های دانش بنیان توانسته اند نیازهای کشور را برآورده کنند و امیدواریم با تلاش برای تأمین اعتبار این صندوق این مسیر ادامه یابد.

به گزارش رویداد برتر دکتر علی وحدت امروز در جلسه هماهنگی آنلاین و غیر حضوری پشتیبانی شبکه بانکی از شرکت های دانش بنیان ، با اشاره به نقش صندوق نوآوری و رفاه در تأمین مالی شرکت های دانش بنیان ، اظهار داشت: ابزارهای مختلفی برای تأمین مالی این شرکت ها وجود دارد. یکی شبکه بانکی کشور است.

وی با بیان اینکه ورود بانک ها به حوزه حمایت از شرکت های دانش بنیان نیز فرصتی را برای آنها فراهم کرده ، خاطرنشان کرد: برای سیستم بانکی ، آنها بهترین مخاطبان در شرایط بد اقتصادی کشور هستند.

وحدت با اشاره به رشد شرکت های دانش بنیان از سال 1997 ، این رشد را مرهون همکاری شبکه بانکی دانست و افزود: امیدواریم سرمایه صندوق را افزایش دهیم. شاید در زمانی که اعتبارات صندوق 3000 میلیارد دلار در نظر گرفته شده بود ، این رقم خوبی بود ، اما اکنون باید سرمایه آن صندوق را افزایش دهیم.

رئیس صندوق نوآوری و رفاه ادامه داد: بدون حمایت شبکه بانکی نمی توانیم بودجه موثری برای شرکت های دانش بنیان تأمین کنیم.

وی به تلاش شرکت های دانش بنیان برای تأمین نیازهای کشور اشاره کرد و یادآور شد: در تاج این شرکت ها توانستند نیازهای کشور را برآورده کنند و امیدواریم با تلاش برای تأمین اعتبار این صندوق این مسیر ادامه یابد.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا