اقتصادی

فعالان صنعت نفت حمایت ویژه می‌شوند

شرکت های دانش بنیان و فناوری در صنعت نفت از حمایت ویژه ای برخوردار می شوند. این پشتیبانی با مشورت مهندسین مشاور صنعت نفت و کارگزاران فناوری و نوآوری ارائه می شود و شامل یک بسته پشتیبانی مالی ، سرمایه گذاری در قراردادها و ضمانت نامه ها می باشد.

به گزارش رویداد برتر احمد عسگری ، مدیر کل سرمایه گذاری و بومی سازی پارک فناوری پردیس گفت: فراخوانی برای حمایت از شرکت ها و فناوری های دانش بنیان در صنعت نفت برای تطبیق عرضه و تقاضا در صنعت نفت و یافتن راه حل های نوآورانه برای چالش های حوزه نفتی راه اندازی شده است.

عسکری با بیان اینکه فرآیند شناسایی در دو زمینه در حال انجام است ، ادامه داد: از یک طرف ، با تخصص صنعت نفت کشور ، نیازهای این صنعت شناسایی می شود ، از جمله نیاز به مکان یابی قطعات و تجهیزات و نیاز به خدمات فناوری. از طرف دیگر ، شرکت های دانش بنیان توانایی های خود را در این زمینه نشان می دهند.

معاون علمی ، مدیر کل سرمایه گذاری و بومی سازی پارک فناوری پردیس ، به لزوم حمایت هوشمند اشاره کرد و افزود: بسته حمایتی تخصیص یافته ، هم طرف عرضه و هم تقاضا را شامل می شود. در واقع ، شرکت های بزرگ صنعت نفت هنگام عقد قرارداد با شرکت های دانش بنیان از پشتیبانی برخوردار می شوند. البته شرکت های طرف قرارداد می توانند بسته های پشتیبانی مختلفی را نیز دریافت کنند.

شما مسئولیت قانونی را بر عهده می گیرید

عسکری اظهار داشت: به منظور اجازه دادن به صنعت بزرگ نفت با اطمینان و آرامش خاطر بیشتر ، توافق نامه همکاری با شرکتهای دانش بنیان را منعقد کنیم ، پارک فناوری پردیس معاون رئیس دانشگاه تودیس موافقت کرده است تا مسئولیت قانونی این قراردادها را بر عهده بگیرد و در صورت لزوم در این پروژه سرمایه گذاری کند.

وی افزود: این کمک های مالی خطر کار با فناوری و شرکت های دانش بنیان را کاهش می دهد و جذابیت کار با آنها را افزایش می دهد. شرکت های دانش بنیان که با هم همکاری می کنند تا چالش های صنعت نفت را برطرف کنند ، از خدمات گسترده ای برخوردار هستند. این شرکت ها علاوه بر داشتن بسته های سرمایه گذاری و سرمایه گذاری در زمینه های دیگر مانند اخذ گواهینامه ها و استانداردهای بین المللی ، از پشتیبانی این گروه نیز برخوردار هستند.

به گفته عسگری ، معاون فناوری پارک فناوری در تلاش است تا با تشکیل کنسرسیومی (شرکت ها و شرکای درگیر در قرارداد) ظرفیت فنی شرکت های دانش بنیان را تقویت کند. بدیهی است که اگر شرکت های دانش بنیان بیشتری قدرت خود را تلفیق کرده و برای تأمین نیازهای فن آوری صنعت نفت با هم همکاری کنند ، قادر به ارائه خدمات بسیار کارآمدتر خواهند بود.

معاون دانشمند همچنین در بیانیه ای گفت: برای اجرای هرچه بهتر این طرح و توزیع پشتیبانی و تعیین نیازهای فناوری صنعت نفت ، معاون علمی پارک فناوری پردیس از مشاوران کارگزاران فناوری و نوآوری و مهندسین مشاور نفت استفاده خواهد کرد. خریدن می شود.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا