ورزش

گل‌محمدی: تصمیم گیرنده‌های فدراسیون‌ بوکس ضعیف هستند

رهبر سابق تیم بوکس ایران گفت: متأسفانه تصمیم گیرندگان در بوکس ضعیف هستند که فقط از اعتبار این اتحاد استفاده می کنند.

عیسی گل محمدی در مصاحبه با رویداد برتر ، از کمبود حقوق پرداخت شده توسط دو بوکسور المپیکی برای تیم ملی ایران به اتحاد ابراز ناراحتی کرد. واقعاً دلسوزانه نیست. در زمان انتخابات ، یک حامی میلیارد دلاری وجود داشت ، اما اکنون فدراسیون نمی تواند حقوق دو شهروند را پرداخت کند.

وی با انتقاد از عملکرد هیئت فدراسیون بوکس توضیح داد: “البته اگر رئیس یک فدراسیون واقعاً دلسوز باشد ، حداقل یک ماه حقوق خود را پرداخت می کند و به ملی پوشان نیز می پردازد.” حقوق دو تیم ملی در واقع از هزار مکان می تواند تأمین شود ، جای تأسف است که انجمن بوکس قادر به پرداخت 7 میلیون نیست. آقای صالحی نایب رئیس انجمن چقدر هزینه کرد؟ چقدر از نظر مالی انجمن مثبت بودند؟ امیدوارم نظر مسئولان ورزشی درباره این اتحاد تغییر کند ، بنابراین شاهد این وضعیت ناراحت کننده نخواهیم بود. افراد حاضر در اتحاد متأسفانه بسیار ضعیف هستند ، آنها فقط آمده اند تا از اعتبار اتحاد بوکس استفاده کنند.

رهبر سابق تیم بوکس ایران در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به شرایط موجود آیا می تواند به کسب سهمیه بازی های جهانی امیدوار باشد؟ وی گفت: “در این شرایط ، ما نمی توانیم نتیجه بگیریم.” ما باید سخت کار کنیم در حالی که آقایان حتی حقوق 3 میلیون شهروند را نیز پرداخت نمی کنند. این ورزشکار برای موفقیت به حمایت نیاز دارد ، متأسفانه این مورد مانند فدراسیون بوکس فعلی وجود ندارد.

وی ادامه داد: بزرگترین مشکل بوکس بی پولی است ، وقتی وزارتخانه پول می دهد پول وجود ندارد و وقتی بودجه پول نمی دهد پول وجود ندارد صحیح نیست. امیدوارم حسین ثوری دیگر به بوکس صدمه ای نرساند و حداقل به یکی از قول های خود که حامی مالی است عمل کند.

سرمربی سابق تیم بوکس جوانان سرانجام اینگونه بیان کرد: بسیار ناراحت کننده است که قهرمان و بوکس المپیک در رسانه ملی اعلام می کنند که برای پرداخت هزینه های روزانه خود مجبور به سفر است. ثور و سایر تصمیم گیرندگان در اتحاد باید به این نکات مهم توجه کنند. دوستان عزیزم ، اگر نمی توانید بوکس رانندگی کنید ، حداقل تسلیم شوید. تنها آرزوی ما برای بوکسورها موفقیت در این رشته و قهرمان است ، لطفا به خواسته های جامعه بوکس توجه کنید.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا