هنر و فرهنگ

برندگان سینه فونداسیون جشنواره کن معرفی شدند

بخش جعبه بنیاد فیلم کن برندگان خود را برای بهترین فیلم های ساخته شده در مدارس فیلم در سراسر جهان اعلام کرد.

به گزارش رویداد برتر ، در دومین رویداد ویژه و سه روزه جشنواره کن 2020 ، هیئت داوران از بخش قفسه سینه و فیلم کوتاه بنیاد ، جایزه اول بخش قفسه سینه بنیاد را به “گربه سگ” توسط “اشمیتا چوا نئوگی” توسط موسسه فیلم و تلویزیون اهدا کردند. برای فیلم هند آن را رها کرد.

بنیاد و هیئت داوران فیلم کوتاه شامل کارگردان و نویسنده کار برگر ، بازیگر دیمین بونارد ، بازیگر سلین سالت ، نویسنده ، تهیه کننده و کارگردان رشید بوچارب ، تهیه کننده فرانسوی چارلز گیلبرت و کارگردان و نویسنده گرجی دا کلمبیگاشویلی نیز برنده جایزه دوم بدن چاق به کارگردانی جلزیواتا پسیماک ، به کارگردانی مدرسه ملی فیلم لهستان ، و جایزه سوم دو فیلم لوسیا و ایکو ، “تناقضات”. رومانی و السا روزنگنر “می خواهم بروم برگردم” از مدرسه فیلم برلین وارد شدند.

سومین برندگان جایزه 15000 یورو ، 11،250 یورو و 7،500 یورو دریافت می کنند.

جشنواره فیلم کن که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا ، هفتاد و سومین دوره خود را لغو کرد ، سرانجام تصمیم گرفت که یک دوره ویژه سه روزه را با نمایش انتخاب شده آثار این فیلم برگزار کند.

از 27 تا 29 اکتبر (6 تا 8 نوامبر) ، 4 فیلم سینمایی از بخش اصلی مسابقه در کاخ جشنواره فیلم کن و همچنین همه فیلم های کوتاه و آثار موجود در بخش جشنواره به نمایش در می آید ، به جز جایزه صندوق بنیاد ، نخل طلای بهترین فیلم های کوتاه نیز اهدا می شود.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا