هنر و فرهنگ

جشنواره کن به تعویق می‌افتد 

جشنواره فیلم کن به زودی رسما به تعویق انداختن هفتاد و چهارمین دوره این رویداد سینمایی به ماه ژوئیه خبر می دهد.

به گزارش رویداد برتر ، به نقل از ورایتی ، مسئولان جشنواره کن به زودی تاریخ جدید جشنواره ، سال 2021 را اعلام می کنند ؛ این جشنواره سال گذشته پس از تأخیر به دلیل بحران تاج جهانی لغو شد.

با تغییر زمان جشنواره فیلم کن ، این رویداد مهم احتمالاً در ماه جولای برگزار می شود ، زیرا در ماه های آینده فرصتی برای مداخله تاریخی در جشنواره های بزرگی مانند ونیز و تورنتو وجود دارد که در ماه های آگوست و سپتامبر برگزار می شود.

تیری فرمو ، مدیر جشنواره فیلم کن ، در مصاحبه با یک روزنامه فرانسوی احتمال این را داد که جشنواره فیلم کن می تواند موکول شدن فیلم های با کیفیت به جشنواره را که به دلیل اپیدمی تاج موکول شده است ، گسترش دهد.

پیش از این اعلام شده بود که جشنواره فیلم کن 2021 در ماه ژوئن برگزار می شود اما رویداد سالانه شیرهای کن همانند ماه های گذشته در این ماه برگزار می شود و جشنواره فیلم کن هیچ مکانی نخواهد داشت.

جشنواره بین المللی فیلم برلین که هر ساله در ماه فوریه برگزار می شود ، اخیراً اعلام کرد که اکران بعدی خود را در دو مرحله در سال 2021 برگزار می کند ، در ماه مارس با نمایش آنلاین فیلم سازان و رسانه ها و در ماه ژوئن با نمایش عمومی برگزار می شود. ولت

جشنواره فیلم کن سالانه پذیرای 45000 تماشاگر سینما و مخاطب سینما از جمله 4500 روزنامه نگار از سراسر جهان است.

جشنواره فیلم کن در حال حاضر با 74 مهلت ارسال فیلم های دانشجویی (15 فوریه ، 17 فوریه) ، فیلم کوتاه (1 مارس ، 11 مارس) و فیلم های بلند (5 مارس ، 6 مارس) نامزد هفتاد و چهارمین دوره است. .

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا