هنر و فرهنگ

فراخوان «انجمن صنفی نویسندگان کودک و نوجوان»

به منظور آماده سازی تاسیس ، فراخوان عضویت در “انجمن ملی نویسندگان کودک و نوجوان” منتشر شد.

به گزارش رویداد برتر ، انجمن نویسندگان کودک و نوجوان با انتشار این فراخوان اظهار داشت: “اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان تلاش مشترکی برای ایجاد” انجمن ملی نویسندگان کودک و نوجوان “و آمادگی برای عضویت در این انجمن دارند. منتشر شده.

پس از تصمیم دولت برای تأسیس مراکز و انجمن های فرهنگی ملی ، “مهدی هژوانی” ، “حمیدرضا شاه آبادی” و “فریدون عموزاده خلیلی” به عنوان نهاد مسس انجمن ملی نویسندگان کودک و نوجوانان درخواست تشکیل انجمن را دادند. اکنون با تصویب آیین نامه اجرایی آن و پاسخ مثبت مدیرکل سازمان های کار و استخدام وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به نهاد مسس انجمن ملی نویسندگان کودک و نوجوان ، روزنامه ابرار ، وب سایت نویساک و کانال تلگرام.

در ابتدا از کلیه اعضای انجمن فرهنگی نویسندگان کودک و نوجوان دعوت می شود تا علاوه بر تکمیل فرم مربوطه ، تمایل و قصد خود را برای عضویت در اتحادیه اعلام و مدارک لازم را ارائه دهند.

بر اساس این فراخوان ، “انجمن ملی نویسندگان کودک و نوجوان” آماده پذیرش عضویت برای کلیه نویسندگان فعال کودک و نوجوان در سراسر کشور است. برای تکمیل مراحل راه اندازی انجمن ، باید لیستی حاوی حداقل نام نویسنده ، اسناد و فرم تقاضای عضویت به اداره کل مذکور ارائه شود تا فراخوان منتشر شود و جلسه عمومی انجمن برگزار شود.

از کلیه علاقمندان (اعضا انجمن فرهنگی نویسندگان کودک و نوجوان و سایر نویسندگان فعال در زمینه کودکان و نوجوانان) دعوت می شود به وب سایت نویسنده (www.nevisak.ir) مراجعه کرده و شرایط و ضوابط اصلی عضویت را بررسی کنند. فرم درخواست عضویت در انجمن را پر کنید و آن را به همراه مدارک مورد نیاز به ایمیل فعلی انجمن (Nevis451@gmail.com) یا شماره WhatsApp فعلی انجمن (09382834916) ارسال کنید.
آخرین مهلت ارسال فرم درخواست عضویت و مدارک مورد نیاز در روز چهارشنبه ، 24 آبان ماه اعلام شد.

اسناد لازم:
1. فرم درخواست عضویت تکمیل شده (فرم اولیه)
2. تصویر صفحه اول شناسنامه
3. تصویر کارت ملی ‌ (جلو و پشت کارت)
4. یک قطعه عکس شخصی
5. جلد و تصویر صفحه حداقل سه کتاب نویسنده یا پنج کتاب ترجمه یا کتاب تحقیق (یک یا دو کتاب ترجمه شده)
6. تصویر عضویت در انجمن نویسندگان کودک و نوجوان (اعضای انجمن)

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا