استان ها

تعطیلی ادارات آموزش و پرورش در بوشهر /تمدید آموزش مجازی در مدارس

رویداد برتر / بوشهر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استان بوشهر از تعطیلی دفاتر آموزش و پرورش در شهر بوشهر و گسترش آموزش مجازی در مدارس این استان خبر داد.

متن اعلان که نسخه ای از آن در اختیار رویداد برتر قرار گرفته است به شرح زیر است:

به نام خدا

وی خبر داد که به دلیل ادامه بحران در شهرهای سرخ و تصمیم کمیته محترم دولت ، وزارت آموزش و پرورش و آموزش عمومی شهرستان بوشهر به عنوان تنها شهر سرخ استان ، از شنبه ، 28 هفته و فقط تعداد کمی از مردم به طور کامل تعطیل است. ، حضور آنها به تشخیص استاندار / شهرستان به منظور انجام به موقع مأموریت های اصلی و فوری اجتناب ناپذیر است و سایر کارکنان تله کار وظایف محوله را انجام می دهند.

بعلاوه ، از تاریخ فوق ، کلیه آموزشهای عادی (کلاسهای رسمی ، تقویتی ، فوق برنامه و آموزش علوم آزاد) و امتحانات حضوری به مدت یک هفته در کلیه مدارس استان تعطیل خواهد بود.

حضور و فعالیت کارکنان اداری و آموزشی در بوشهر بصورت مجازی است اما حضور کارکنان مسئول حفاظت بدنی ، تجهیزات و سیستمهای الکترونیکی مدارس الزامی است.

حضور و فعالیت کارکنان اداری و آموزشی در مراکز آموزش در شهرها و مناطق زرد و نارنجی به اختیار مدیران مدارس است – بنابراین هیچ واحد آموزشی تعطیل نمی شود. رعایت دقیق دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی برای فعالیت های شخصی رهبران مدرسه و کادر آموزشی الزامی است.

واضح است که در این دوره ، آموزش مجازی در همه شهرها و مناطق موجود است.

شایان ذکر است که تعریف سه وضعیت “زرد” ، “نارنجی” و “قرمز” توسط وزارت بهداشت به صورت هفتگی مطابق با معیارهای تأیید شده توسط اداره ملی مدیریت تاج اعلام می شود.

دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزشی بوشهر

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا