ورزش

واکنش شفر به اطلاعیه باشگاه استقلال: توهین‌آمیز بود

آفتاب‌‌نیوز:

باشگاه استقلال ساعتی پیش در بیانیه ای از وینفرد شوفر انتقاد کرد و گفت که این مربی در افتتاحیه دوره نقل و انتقالات خود با این باشگاه همکاری نخواهد کرد و ادعاهای پسرش را مسدود می کند.

“آیا اظهارات غیرواقعی منتشر شده را خوانده اید؟” وینفرد شفر در مصاحبه ای گفت. حالا بگذارید واقعیت را به شما بگویم: باشگاه و هر چهار مدیر عامل سابق دقیقاً می دانستند که چه کاری باید انجام دهند. این آخرین روز نیست ، اما می توانست ماه ها پیش حل شود.

وی افزود: “وكیل من همیشه با این باشگاه در ارتباط بوده و ما بارها و بارها حمایت ، كمك و همكاری خود را نشان داده ایم. حتی پیشنهاد كردم تیم لیگ قهرمانان آسیا را به صورت رایگان اداره كنم. شب گذشته این باشگاه ناامیدانه با وكیلم تماس گرفت و از ما پرسید كه آیا می توانیم توافق كنیم بقیه پول را در آلمان شخصاً پرداخت کنم. اگرچه این اصلاً رسم نیست و من راحت نبودم ، اما باز هم قبول کردم.

سرمربی سابق استقلال تصریح کرد: دقیقاً یک دقیقه بعد فهمیدم که باشگاه اشتباه کرده و نمی خواهد شخصاً پول را پرداخت کند و در عوض آن را از طریق بانک ارسال کردم. امروز این باشگاه بیانیه ای توهین آمیز و پر از دروغ و محتوای دروغ صادر کرد. با این وجود من از وكیلم خواستم كه طبق شرایط باشگاه استقلال و درخواست هواداران بیش از یك ساعت در دفتر وی بماند تا اگر استقلال بقیه كارها را تأخیر نكرد و این به نفع من بود.

شفر خاطرنشان کرد: مبلغ باقیمانده هفته گذشته ، دیشب ، دیشب یا صبح امروز یا ظهر منتقل نشده است ، اما امروز ساعت 4 بعد از ظهر به وقت آلمان است و همانطور که قبلاً گفتم ، این موارد در هر زمان منتقل می شود. فیفا به طور خودکار مطلع خواهد شد. وکیل من نامه ای به فیفا نوشت و حتی تماس گرفت ، اکنون باشگاه نیاز به اصلاح برخی اسناد دارد و سپس زمان انتقال باشگاه به سرعت و به طور خودکار باز می شود.

وی همچنین تأکید کرد: همچنین بسیار جالب است که ساعتی پیش یکی از دستیار مدیرعامل باشگاه استقلال به وکیل من پیغام داد مبنی بر اینکه مدیرعامل این باشگاه هیچ اطلاعی در مورد بیانیه نادرست و توهین آمیز منتشر شده در عصر آن روز و اینکه این اظهارات دروغ و توهین آمیز را انجام داده است ندارد. به گفته وی ، مدیرعامل باشگاه به یکی از اعضای هیئت مدیره مشکوک شده است!

دکمه بازگشت به بالا