ورزش

چه بازیکنی به باشگاه استقلال “نوتیس” داده است؟

پس از تکذیب خبر ارسال اخطاریه سیدحسین حسینی به این باشگاه توسط باشگاه استقلال، این سوال مطرح می شود که چه کسی این اخطار را به باشگاه استقلال داده است؟

به گزارش رویداد برتر، علی فتح الله زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال شب گذشته (سه شنبه) در گفت و گوی تلویزیونی از ارسال اخطاریه (اطلاعیه) به یکی از بازیکنان استقلال خبر داد و در آن گفتگو گفته شد که سیدحسین حسینی، کاپیتان این تیم. باشگاه استقلال به وی اعلام کرد که آبی پوشان پایتخت به مطالبات وی پاسخی ندادند.

این سوال با واکنش سید حسین حسینی همراه شد. دروازه بان استقلال با انتشار مطلبی در فضای مجازی به این خبر واکنش نشان داد: «من هیچ اخطار و تذکری به باشگاه استقلال ندادم و از صحبت های آنها در مورد خودم بسیار متعجب شدم. چیزی جز فشار و ویرانی ندیدم.»

بعدا علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال به این اتفاق واکنش نشان داد و گفت: حسینی اطلاعیه ای برای باشگاه ارسال نکرد و این سوال از سوی مجری مطرح شد و حتی اعلام کردم که این اطلاعیه قرارداد دلاری است. او کاپیتان استقلال است و اتفاقا من در صحبت هایم از این بازیکن و سایر بازیکنان حمایت کردم. بازیکنان استقلال در حال حاضر با قدرت و تمرکز کامل خود را برای دیدارهای آینده آماده می کنند و این حاشیه ها تاثیری بر روحیه آنها ندارد.

این سوال پیش می آید که چه کسی به باشگاه استقلال اطلاع داده است؟ به گزارش خبرنگار رویداد برتر، منظور مدیرعامل باشگاه استقلال بازیکنان خارجی این تیم بود. روال فعلی به این صورت است که بازیکنان خارجی استقلال قبل از سررسید مطالبات خود را به باشگاه استقلال اعلام کنند تا بتوانند مطالبات خود را دریافت کنند و طبق اطلاعات موجود بازیکنان خارجی استقلال مطالبات معوقه ای ندارند. باشگاه استقلال مشکلی برای ادامه همکاری با بازیکنان خارجی ندارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا