هنر و فرهنگ

اهدای لوح و نشان خادمی شهدا به فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی

لوح و نشان خادم شهدا برای خدمات و تلاشهای مرزبانان غیور میهن اسلامی به سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی پلیس اهدا شد.

به گزارش رویداد برتر ، سردار نادر ادیبی ، دبیر ستاد فرماندهی راهیان نور و معاونان وی برای اطمینان از همکاری و تعامل بهتر برای خدمات رسانی به زائران ، با سرتیپ احمد علی گودرزی ، فرمانده پلیس مرز ، دیدار کردند.

هر دو طرف بر اهمیت حرکت عظیم و مردمی راهیان نور در حفظ و انتقال حفاظت مقدس به نسل های آینده تأکید کردند و راهیان نور را بهترین راه برای مقابله با جنگ نرم دشمنان و بستر مناسب برای یادگیری اصول انقلاب اسلامی و حمایت مقدس دانستند.

موضوعاتی مانند اهمیت آموزش و سازماندهی مرزبانان برای روایت و استخراج سنگهای قیمتی مرزبانان ، ارتقا the حفاظت از بناهای تاریخی راهداران در منطقه جغرافیایی پست های مرزی ، اهمیت نقش مرزبانان و ملوانان در زیارت و نمایشگاه هایی که توانایی ها و دستاوردهای مرز جمهوری اسلامی ایران برای بازدید از زائران راه نور ، رابطه دو طرفه بین سیستم ملی راه نور و مرز را به نمایش می گذارد. قرار داده شده.

در پایان جلسه ، لوح و نشان خادم شهدا به پاس خدمات و تلاش مرزبانان غیور میهن اسلامی به سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی اهدا شد.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا