جامعه

فرمانده نیروی انتظامی خبرداد؛ پلیس آماده ایجاد امنیت در ایام انتخابات است/ امیدواریم مردم فردی خدمت گذار را انتخاب کنند

به گزارش شفاف ، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز (20 اسفند) در مراسم دانش آموختگی دانشجویان مراکز آموزشی ناجا گفت: ما به شهدای انقلاب ، دفاع مقدس ، مدافعان حرم ، شهدای نظم و امنیت. “

وی گفت: یکی از محله هایی که دستورالعمل های بهداشتی به خوبی اجرا شده بود ، در مراکز آموزشی نیروهای مسلح و پلیس این دوره ها را به گونه ای برگزار کردیم که جان ما را به خطر نیندازد.

وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف پلیس رعایت اخلاق ، ارتقا spirit معنویت و ارتقا order نظم و صلح در جامعه است ، گفت: کاری که همکاران ما در پلیس انجام می دهند انجام مأموریتی است که به ما محول شده است. حمایت از حقوق مردم ، وظیفه ما برای جلوگیری از ظلم و ستم ، نقض حقوق بشر و نقض قانون ، ما با آموزش هایی که کسب کرده اید این وظایف را انجام خواهیم داد.

سردار اشتری گفت: “با توجه به اینکه بیشتر مأموریت ما بر عهده همکاران است ، یعنی ما مردم مدار هستیم ، باید توجه ویژه ای به کارکنان داشته باشیم و یکی از وظایف ما آموزش مهارت های دانش آموزان برای خدمت به مردم از طریق افزایش مهارت است. و تجربه. “

فرمانده انتظامی اظهار داشت: “این دوره یک ساله پشتوانه بسیار خوبی برای 30 سال خدمت است. این دوره ای است که آنها آموزش می بینند ، پایه و اساس آموزش آنها است. هر چقدر هم بخواهیم از این فرصت عالی استفاده کنیم ، ما باید براساس سرمایه انسانی ، موازین دینی و اخلاقی بنا شده باشیم. “یکی از مهمترین مباحث دوره ما است. هر عزیزی که در رشته ای فارغ التحصیل شده است باید رسالت خود را بداند و در زمینه آموزش سرمایه گذاری خوبی انجام دهد. در دهه های اخیر پلیس در زمینه آموزش پیشرفت خوبی داشته است.

وی افزود: “اگر همكاران ما در شرایطی قرار بگیرند كه مجرمان از تاكتیك های جدید استفاده می كنند ، باید به روز باشند. پلیس انقلاب باید همیشه از قدرت ، هوش و ظرفیت كامل با مردم برخوردار باشد. پلیس باید با روحیه جهادی ، چالش های پیش روی مردم

سردار اشتری ادامه داد: یک مأموریت برای پایان سال و آغاز سال جدید وجود دارد ، سال گذشته پلیس به دلیل شرایط موجود در کشور در حالت آماده باش بود اما ما هنوز باید برای پایان سال برنامه ریزی کنیم سال و سال جدید ، از جمله انتخابات. ” سال گذشته کشور در شرایط دشواری به سر می برد و بدون راهنمایی رهبری ، حمایت مردم و قربانی شدن کادر پزشکی ، مشکلات بیشتر می شد.

فرمانده پلیس افزود: بیشتر مصوبات فرماندهی ملی ضد كرونا پس از آن بود كه كادر پزشكی به عهده پلیس بود و پلیس نقش غیرقابل جایگزینی در انجام مصوبات داشت و پلیس با تمام توان در میدان حضور داشت. ما ماموریت هایی را در مناطق مختلف انجام داده ایم ، از جمله جمع کننده های جمع آوری اقلام بهداشتی ، ضد عفونی کردن دروازه ها ، مجرمان اینترنتی ، اعمال محدودیت های ترافیکی ، تعیین مراکز پزشکی پلیس در وزارت بهداشت و غیره.

وی گفت: “در سال 1998 ، هنگامی که سیل در آوریل آمد ، پلیس در حال انجام وظیفه بود و مدیریت گفت که پلیس درخشان است. امروز ما می گوییم پلیس برای برقراری صلح ، نظم و نظم در کنار مردم حضور دارد. و ما می دانیم که عزت مردم و ارزشهای انقلاب اسلامی ، ما خدا را شکر می کنیم ، ما سربازان استان و خدمتگزاران مردم هستیم.

سردار اشتری با بیان اینکه امیدواریم این روند و حرکت انقلاب واقعی در جامعه ادامه یابد و اعتماد مردم به پلیس افزایش یابد ، افزود: “ما برای انتخابات 1400 آماده می شویم ، ما مسئول انتخابات هستیم و امیدواریم که مردم روی پای خود بایستند و با روحیه جهادی به مردم خدمت کنند تا بتوانیم در برابر ایالات متحده و قدرتهای بزرگ ایستادگی کنیم.

وی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران کشوری عظیم در جهان است ، اگر ما کشور ضعیفی بودیم ، قدرتهای بزرگ کاری با ما نداشتند ، ما کشور قدرتمندی هستیم.

سردار اشتری افزود: آمریکایی ها اراجیفی می گویند اما اگر شهامت و رهنمود شهید سلیمانی را نداشتیم امروز امنیت منطقه را نداشتیم باید با هدایت راه این شهید عزیز را ادامه دهیم.

انتهای پیام /

دکمه بازگشت به بالا