خبرهای کلی

سردار حاج قاسم سلیمانی الگوی مقاومت و ایثار است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش آنلاین ، عزیزالله شهبازی در جلسه فرماندهی استان علیه کرونا ، که یکشنبه شب در اتاق شهدای دولت استان برگزار شد ، با تقدیر از تلاش اعضای ستاد تاجگذاری و گرامیداشت یاد و خاطره سرلشکر حاج قاسم سلیمانی ، افزود: تا ما بتوانیم سفر این بزرگوار را ادامه دهیم.

او ادامه داد: بر اساس وظیفه و مسئولیت ما در قبال راه این شهید بزرگوار در مبارزه با باطل ، در محل دفتر استاندار البرز ، در ستاد ، بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سالگرد شهادت وی مطابق با دستورالعمل های بهداشتی است. به برای جلوگیری از پخش شدن تاج ایجاد شده است.

شهبازی گفت: نسل های جدید و کسانی که در دوره های مختلف انقلاب اسلامی حضور داشتند اند آنها به نام و یاد سربازان فداکار در نظام جمهوری اسلامی مانند سردار سیلمانی افتخار می کنند.

وی افزود: وی با دانشگاه علوم پزشکی البرز و کمیته های مختلف مرکز برای رویارویی ، وحدت و همبستگی مردم و مسئولان بسیار نزدیک است. البرز گامی جدی در مبارزه با کرونا برداشته و نتایج خوبی کسب کرده است.

فرماندار البرز افزود: “دیروز ما برای اجرای نقشه شهید سلیمانی از مناطق مختلف سپاه پاسداران بازدید کردیم. مجاهدین آه تو آنها این کار را انجام می دهند و نرم افزار بسیار خوبی برای مدیریت کرونا بدون کوچکترین امکان طراحی شده است اندکه مردم باید این تلاش ها را بشنوند.

وی گفت: فعالان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در البرز آمار دقیقی از استان داشتند اند از این اطلاعات می توان در زمینه های مختلف استفاده کرد.

شهبازی افزود: این طرح توسط سردار مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز در مارس گذشته ظهور کرد که از نزدیک پیگیری و اجرا شد.

وی گفت که نیروهای پلیس در این ولایت نیز تلاش زیادی کرده اند اند و آنها پشتیبانی بسیار خوبی برای اجرای تأیید مرکز ملی و استانی ارائه می دهند.

فرماندار البرز گفت: شهرداری های استان باید اقدامات لازم را برای تجهیز دوربین های مرکز شهر برای اجرای قانون ، امنیت و سایر اهداف انجام دهند.

وی افزود: البرز اولین نفر در کشور است که با 32 میلیون مسافر ورودی این آمار را بیان می کند گر که اقامت و این همان جایی است که افراد زیادی از سراسر کشور در البرز نقل مکان می کنند.

شهبازی اینطور گفت بر اساس معلوم شد که جمعیت البرز از 3 میلیون و 700 هزار نفر فراتر رفته است و بر این اساس جمعیت برای بهبود سرانه درمان و آموزش و پرورش به منابع متناسب نیاز دارند و …

وی افزود: در البرز پایه بودجه ضعیف است و اکنون متناسب با رشد جمعیت و مهاجرت نیست.

شهبازی گفت: 20 دسامبر امسال ، تقریباً میلون و جمعیت ورودی استان 200000 نفر و 700 نفر در تهران است هزا ر مردم بودند ، اما در خروجی برعکس است.

وی افزود: به استثنای کرج ، همه شهرهای البرز در وضعیت زرد اپیدمی تاج قرار دارند و کرج نیز به رنگ نارنجی است و محدودیت های ترافیکی بین ساعت 9 تا 4 بعد از ظهر همچنان برقرار است.

فرماندار البرز گفت: استفاده از سوخت دیزل در نیروگاه منتظر قائم ممنوع است زیرا این موضوع توسط رئیس جمهور محترم مطرح شد زیرا استفاده از سوخت دیزل وارونگی هوا را افزایش می دهد و همچنین در اپیدمی عروق کرونا نیز مثر است.

وی افزود: در مورد تولید واکسن ، هر دو گزینه در استان البرز قرار دارند و همه رهبران در این زمینه همکاری کرده اند.

شهبازی گفت گرچه البرز و تهران الگوی مشترکی داشتند اما با برنامه طراحی شده های با حمایت مردم و اصناف ، البرز از پایتخت نقل مکان کرده و کاهش بروز تاج با سرعت بیشتری پیش می رود.

وی افزود: البرز همچنین نقش مهمی در اسکان بیماران خارج از این استان دارد و بسیاری از تخت های بیمارستانی از استان های همجوار وارد می شوند.

دکمه بازگشت به بالا