استان ها

فولاد با نکونام نتیجه می‌گیرد/ صنعت نفت را باید در نیم فصل دوم دید

یک پیشکسوت فوتبال از خوزستان می گوید فولاد نکونام را به پایان می رساند زیرا این تیم از بسیاری از تیم های دیگر بهتر است و می تواند در آسیا نیز نتایج بسیار خوبی کسب کند.

ابراهیم تهامی در گفت وگو با رویداد برتر ، با بیان اینکه اوایل این فصل وضعیت صنعت نفت آبادان وجود دارد ، اظهار داشت: امیدوارم سه تیم لیگ برتر خوزستان در این فصل نتایج خوبی بگیرند ، اما فصل گذشته گفتم تنها تیمی که می تواند سهمیه بگیرد فولاد که جواد نکونام دارد. این اتفاق افتاد.

صنعت نفت آبادان

وی در ارزیابی خود از صنعت نفت آبادان گفت: صنعت نفت تیمی جوان و بسیار خوب است و آینده خوبی دارد. اگر این بازیکنان دو یا سه سال با هم بازی کنند ، فکر می کنم آینده بسیار خوبی داشته باشند. ما در حال حاضر در ابتدای فصل هستیم و اولین مسابقه است و پیش بینی ادامه فصل امکان پذیر نیست. البته نتایج تاکنون بد نبوده است اما بهتر است عملکرد صنعت نفت در نیم فصل دوم دیده و ارزیابی شود و مشخص نیست در این هفته ها چه اتفاقی خواهد افتاد.

بازیکن باسابقه تیم ملی ادامه داد: وی سال گذشته در فصل اول صنعت نفت بسیار خوب کار کرد و در نیم فصل در جدول چهارم شد اما دید که در پایان فصل فولاد بالاتر از صنعت نفت است. امیدوارم این تیم موفق باشد زیرا آنها جوان هستند و آینده بسیار خوبی دارند. صنعت نفت هر ساله کاملاً تغییر می کند و من فکر می کنم اگر ثبات بیشتری در این تیم وجود داشته باشد قطعاً آنها موفق تر خواهند شد. البته این تیم دیر بسته شد و باید در نیم فصل دوم آنها را ببینیم.

فولاد خوزستان

تهامی در ارزیابی خود از فولاد خوزستان گفت: “فولادی ها بسیار باتجربه ، عالی و بازیکنان خوبی هستند.” آنها همچنین مربی بسیار خوبی دارند و حتی دستیاران نکونام در ساخت فولاد خوب و باتجربه هستند و فکر می کنم این تیم در ادامه فصل و در آینده نیز نتایج خوبی کسب کند. درست است که پر از فراز و نشیب است و یک شکست در کارنامه این تیم وجود دارد ، اما من می گویم که نکونام تیم را به بالای جدول می رساند.

پیشکسوت فوتبال خوزستان افزود: بازی هایی که از فولاد دیده شد در همه قسمت های تیم بسیار خوب بود. تیم ملی 1998 هم جوان بود و هم باتجربه و فکر می کنم این تیم همان تیم ملی 1998 باشد. فولاد در حال کار با نکونام است زیرا بهتر از بسیاری از تیم ها بسته می شود و می تواند عملکرد خوبی در آسیا داشته باشد. نکونام تجربه بین المللی دارد و می تواند باعث موفقیت فولاد در لیگ قهرمانان شود و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

روغن مسجد سلیمان

وی در مورد وضعیت نفت مسجد سلیمان گفت: آنها در مسابقات این هفته فقط نتایج ضعیفی کسب کردند. روغن سازان تیم جوانی دارند. من مجتبی حسینی را به خوبی می شناسم و مربی ، شخصیت خوبی هستم و به مرحله ای رسیده ام که او تجربه کار بیشتری دارد و می تواند با این تیم موفق باشد. متأسفانه شناخت کامل تیم نفت هنوز امکان پذیر نیست و بعداً در لیگ شاهد این تیم خواهیم بود.

تهامی درباره مشکلات مدیریت نفت گفت: “آنها چندین سال با چنین مشکلاتی روبرو بوده اند و از نظر بودجه وضعیت مطلوبی ندارند.” این تعجب آور است زیرا تیم نفت نباید چنین بحثی را در بحث مالی ایجاد کند. این تیم چقدر بودجه می خواهد که با این همه مشکلات روبرو شده باشد؟ متأسفانه این مشکلات هر ساله روی نفت مسجد سلیمان تأثیر می گذارد و امیدوارم مشکلات این تیم برطرف شود.

سرانجام در پاسخ به سوالی درباره پیش بینی خود در مورد رده بندی سه تیم خوزستان در لیگ بیستم گفت: من از خوزستان هستم و دوست دارم هر سه تیم آن استان در بالای جدول باشند. من مطمئن هستم که تیم فولاد موفق خواهد شد و در بالای جدول باقی خواهد ماند. همچنین می گویم که صنعت نفت در وسط جدول و نفت مسجد سلیمان در وسط باقی می مانند. من می دانم که نفت مسجد سلیمان قرار نیست سقوط کند زیرا او تیم خوبی دارد.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا