خبرهای کلی

نامه تشکر آیت‌الله صافی از ریاست دادگاه قانون اساسی اتریش

به گزارش رویداد برتر ، آیت الله صافی گلپایگانی در نامه ای خطاب به رئیس دادگاه قانون اساسی اتریش از وی به خاطر لغو تصمیم سرکوبگرانه مبنی بر منع مسلمانان از حق مسلم رعایت حجاب ، تشکر کرد.
متن تشکر نامه آیت الله صافی گلپایگانی به رئیس دادگاه قانون اساسی اتریش به شرح زیر است:
به نام خدا
عالیجناب ، دکتر کریستف گرابنوارتر
رئیس افتخاری دادگاه قانون اساسی اتریش
با احترام و تبریک
کرامت ذاتی انسان که نوید خدای متعال به انسان از هر رنگ ، زبان ، فرهنگ و جغرافیایی است ، همیشه توسط سیستم های حکومتی نقض شده است. افراد تحصیل کرده و دادگستری جامعه ای که مسئولیت حمایت از حقوق بشر و دادگستری را بر عهده دارد نیز بیشترین نقش را در کنترل دولت ها دارند. آنها نقش بازدارنده ای در برابر بی عدالتی و ادامه سرکوب و آزار و شکنجه ملت ها و فرهنگ ها و آداب و رسوم مذهبی دارند.
اقدام قانونی و شرافتمندانه دادگاه قانون اساسی اتریش ، به ویژه نقش عادلانه و شرافتمندانه جناب عالی و سایر قضات ارشد در اعمال حق ایمان مسلمان در کشورش و ابطال حکم سرکوبگرانه مبنی بر ممنوعیت رعایت حجاب از سوی مسلمانان ، مایه خوشحالی و خوشبختی است. سایر دانشمندان آموزش دیده جهان و ادیان ابراهیم.
من از اقدام انسان دوستانه و عادلانه قابل احترام شما علیه مسلمانان اتریش تشکر و قدردانی می کنم و برای شما آرزوی موفقیت بیشتر دارم.
ی آذر ۱۳۹۹ ه ش / ۴ جمادی الاولی 1442 ه ق / لطف الله صافی

این نامه و متن ترجمه عربی آن است دکتر هادی انصاری اخبار آنلاین موجود است ترجمه عربی به شرح زیر است:

تشکر نامه از مرجع دینی ، شیخ آیت الله الصافی الگلبیگانی ، رئیس دادگاه قانون اساسی در متن

چهره آیت الله الصافی ، شیخ الصافی ال گل بایگانی ، به رئیس دادگاه قانون اساسی الناسا پیامی فرستاد و از وی به دلیل لغو تصمیم جعیر در مورد منع مسلمانان از استفاده از حقوق مسلمانان در وظیفه حجاب خود تشکر کرد. فرماندار متن تشکر نامه:
به نام خدا
جناب آقای دکتر السید کریستف غرابنوار هستند
زن شریف رئیس دادگاه قانون اساسی است.

عتیب السلام و بوی پاکسازی.
ذات نجیب انسانی مورد حمله اشراف قرار گرفت و از همه عرق فرزندان نسل بشر ، از سنگینی فرهنگ و موقعیت جغرافیایی تا انتها ، و از دوام ماندگاری قبل از دستور سلطنتی.
برای محافظت از حقوق فرزندان انسان و اجرای عدالت ، پرورش شخصیت های مکان باشکوه و نهادهای خرد از همه تجمعات مهم ، زیرا قطعیت پایان کار در رقابت با دولت ها و محدودیت های مدت آن است. این از هم پاشیدگی استبداد امام ، اجرای عدالت ، و تداوم و محدود کردن حقوق شعب ، موقوفات ، آداب و رسوم ، تقلیدها و اعتقادات مذهبی است.
اعدام کسی که دستورالعمل مقرر را در متن خاصی که معلمان شما انجام می دهند و سایر قضاوتهای صالحان از صالحان و صالحان در سمت راست ، به وزیر سایر اندیشمندان و پیامبران از ادیان ابراهیم را داده است.
در واقع ، اگر به عنوان شعرهای شکرگذاری و قدردانی از کردار اعراب ، انسانها ، صالحان و صالحان به مسلمانان بازگردید ، می توانید مطمئن باشید که موفقیت بزرگ جلوه داده شده است.
لطف الله الصافی / 4 / جمادی الاول / 1442 / 20/12/2020

/ 6262

دکمه بازگشت به بالا