ورزش

نوروزی‌نژاد: سرمربی خارجی باید با روحیه هندبالیست‌ها آشنا و به روز باشد

یکی از اعضای تیم های هندبال لژیون و ایران گفت: سرمربی تیم ملی باید از نظر فنی به روز و با روحیه و فرهنگ بازیکنان ما آشنا باشد.

پویا نوروزی نژاد در گفت وگو با رویداد برتر ، وضعیت خود در لیگ آلمان را اظهار کرد: در تیم کوبورگ وضعیت خوبی دارم اما امسال برای همه ویژه بود. شرایطی که همه ما در سراسر دنیا تجربه کردیم اکنون برای تیم ما دشوارتر است.

وی افزود: “ما هفته ای دو یا سه بار تاج را تست می کنیم و خوشبختانه تاکنون نمونه مثبتی در تیم نداشته ایم. این شرایط خاص و خاص باعث شده اولین بار حضور تیم ما در سوپرلیگ کمی دشوارتر باشد. ما تجربه کمتری نسبت به سایر تیم ها داریم. ما به کار خود ادامه می دهیم. تحت همه این شرایط و ما می دانیم که به همه چیزهایی که برای تیم ما خوب و مناسب باشد دست خواهیم یافت.

لژیونر هندبال ایران در ادامه این سال که یک سرمربی خارجی تیم هندبال ایران باید چه خصوصیاتی داشته باشد ، اظهار داشت: به نظر من شما ابتدا باید از نظر فنی به روز باشید یعنی در این زمینه تجربه و دانش کافی دارید. از نظر ذهنی یا روانی ، یا شاید بهتر ، بگوییم تیم ما برای برقراری ارتباط خوب با بازیکنان ایرانی ، باید فرهنگ آشنایی داشته باشد.

یکی از اعضای تیم هندبال ایران گفت: “به نظر من ، این دو مورد ، یعنی به روز بودن از نظر فنی و دانستن فرهنگ و روحیه بازیکنان ، حرف اول را می زند.” مهم نیست که این مربی از کدام کشور باشد و فقط این دو امتیاز برای سرمربی می تواند به تیم ملی ایران کمک کند.

وی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه چه عواملی باعث حضور دوباره تیم ملی ایران در سکوهای آسیا می شود ، گفت: “اردوهای مکرر و دائمی و البته همراه با برنامه می تواند کمک کند.” از طرف دیگر ما باید از همه فرصت هایی که در حال حاضر در هندبال ایران وجود دارد استفاده کنیم تا دوباره به سکوی آسیا برسیم.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا