ورزش

کامنت بیرانوند در لایو رامین رضاییان جنجال آفرین شد!+عکس

به گزارش رویداد برتر؛ رامین رضاییان که شایعات حضور او در پرسپولیس در روزهای اخیر پس از حمید مطهری ، مربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن داغ شده است ، توضیح داد که در شرایط فعلی که زمان زیادی تا انتقال باقی مانده است ، نه ریپ و نه علی در لیست باشگاه است و موفقیت را با همان افراد متمرکز می کند ، و رضاییان نیز در اینستاگرام خود در این باره نظر داد.

مدافع راست سابق پرسپولیس که پس از غیبت برانکو در چند مرحله نزدیک به بازگشت به تیم بود ، سرانجام از این فرصت محروم شد. فصل قبل ، قبل از اینکه برانکو از این تیم جدا شود ، قراردادش را با الشحانیه قطر تمدید کرد تا از این فرصت استفاده کند. در فصل جدید ، پیشنهاد وسوسه انگیز الدحیل قطر احتمال این انتقال را کاهش داد.

حالا اما شایعات حضور رامین در پرسپولیس دوباره داغ است. به خصوص که الدحیل نیز به گفته رامین رضاییان به دنبال پایان همکاری پاره وقت با این بازیکن است. رضاییان در صفحه اینستاگرام خود امکان این واگذاری را توضیح داد که البته با تفسیر جالب بیرانوند همراه بود.

رامین ادعا کرد طبق قرارداد با الدحیل ، تصمیم گیری در مورد آینده وی به عهده این باشگاه خواهد بود و در شرایط فعلی ، انتقال وام وی در دستور کار الدحیل قرار دارد و اعلام کرد که بعید است درخواست پرسپولیس انجام شود. رامین البته اظهار داشت که در صحبت های قبلی با یحیی گل محمدی ، سرمربی فعلی پرسپولیس مثبت است و گفت که پیشنهاد این باشگاه هنوز به الدحیل نرسیده است و اگر این نامه ارسال شود ، ممکن است به این دلیل باشد رقیب آسیایی الدحیل پرسپولیس می داند که از این انتقال جلوگیری خواهد شد.

در همان زمان ، بیرانوند ، دروازه بان سابق پرسپولیس که در آخرین روزهای فصل گذشته راهی آنتورپ بلژیک شد ، در سخنان جالبی صحبت کرد و کل ماجرا را روشن کرد. رامین منتظر پیشنهاد رسمی و نامه ای از باشگاه پرسپولیس است و شاید اتفاقی برای این انتقال بیفتد: “سلام به دوستان عزیزم. مثل شما ، من رامین جان را زنده می بینم. رامین به من می گوید نامه ای به باشگاه من بنویس و خرید کن یک قرص بخور. اما حالا ، رامین ، به نامه زندگی بده ، شاید اکی برادر خوبی باشد. “

بیرانوند ، با اشاره به اینکه تمام سخنرانی های رامین رضاییان نشان داد که او منتظر نامه رسمی باشگاه پرسپولیس و روزنه امید به تسلیم است ، همه گره های 20 دقیقه ای را که رامین رضاییان در آنها زندگی می کرد ، باز کرد.

باید دید یحیی گل محمدی و به ویژه باشگاه پرسپولیس ابتدا درخواست رسمی خود را به باشگاه الدحیل ارسال می کنند تا رامین رضاییان را به صورت قرضی در صورت نیاز به این دفاع راست انتقال دهند. در مورد وام البته بعید است که پرسپولیس هزینه های زیادی بپردازد و در پایان این توافق اگر پرسپولیس مجدداً درخواست تمدید قرارداد کند و از طرف دیگر نیاز الدحیل را برای بازگشت این بازیکن ایرانی اعلام کند ، ممکن است درخواست مالی از این تیم داشته باشد.

833899_128

دکمه بازگشت به بالا