ورزش

اجازه برگزاری بازی آلومینیوم اراک با پرسپولیس را نمی‌دهیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مجید فروتن نیا گفت وگو وی گفت: “به توصیه مقامات استانی و اداره كل ورزش و جوانان ، ما به باشگاه آلومینیوم بدهی اجاره ورزشگاه امام خمینی (ره) را تا پایان ژانویه داده ایم ، اما برای سومین بار همانطور كه ​​انتظار می رفت ،” باشگاه آلومینیوم انتظارات را برآورده نکرد.

وی افزود: اگر باشگاه آلومینیوم بدهی خود را قبل از بازی با پرسپولیس پرداخت نكند ، اجازه حضور تیم ها در ورزشگاه را نمی دهیم.

فروتنیا گفت: “اگر از ورود تیم ها جلوگیری کنیم ، دوستان ما شکایتی نخواهند داشت و ما را متهم نمی کنند که برای تیم آلومینیوم مشکل ایجاد کرده ایم و اگر آنها برای تیم متاسف باشند ، آنها قبل از بازی با پرسپولیس مسئله را حل می کنند.

وی گفت: تأکید می کنم که ما در شش ماه گذشته رابطه خوبی با باشگاه آلومینیوم داشته ایم و مسئولان باشگاه آلومینیوم به مدت شش ماه تمایلی به عقد قرارداد و پرداخت بدهی های خود نداشته و همیشه تسلیم شده و از انجام تعهدات خود سر باز زده اند.

سرانجام رئیس هیئت دو و میدانی استان مرکزی گفت: استادیوم ایموئه خمینی اراک طبق روال تعیین شده توسط وزارت ورزش و جوانان به طور قانونی به هیئت دو و میدانی استان مرکزی اجاره داده شده است و ما می دانیم که حق قانونی داشتن پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت چمن را داریم. ، درآمد کسب کنید و برای تأمین ادعاهای حقوق ما تلاش کنید.

گفتنی است تیم پرسپولیس تهران در دیدار هفته دوازدهم باشگاه های کشور در لیگ برتر میهمان تیم آلومینیوم اراک خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا