رویدادها

ارائه ۱۰ میلیون نفر ساعت آموزش مدیریت بحران به شهروندان

معاون وزیر آموزش و مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران در تهران اعلام کرده است که این سازمان طی دو سال 10 میلیون ساعت آموزش مدیریت بحران مجازی ارائه می دهد.

حیدر کلهوری در گفت وگو با رویداد برتر اظهار داشت: در سال های اخیر ، آموزش و برنامه ریزی در زمینه آموزش و مشارکت در بحران بهبود یافته و درک بهتری از اهمیت و وضعیت آموزش برای کاهش خسارات مالی و جانی وجود داشته است. این بحرانی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در این راستا و طی دو سال گذشته 10 میلیون نفر کلاس آموزشی فراهم شده است ، گفت: در قالب این آموزش ها در مجموع 550 هزار معلم در سراسر کشور محتوای آموزش ایمنی در مدارس ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد آموزش های ارائه شده در سال های اخیر بصورت مجازی و الکترونیکی بوده است ، گفت: برنامه آموزش الکترونیکی در زمینه مدیریت بحران از سال 97 به طور جدی آغاز شد و 10 میلیون ساعت آموزش در بخشهای مختلف و مناطق بحرانی.
کلوری با بیان اینکه در قالب این آموزش ها ، 30 هزار معلم در تهران ، در قالب دوره های 16 ساعته ، با کمک وزارت آموزش و پرورش ، آموزش هایی را تحت عنوان “ایمنی مدرسه” دریافت کردند ، اظهار داشت: 520،000 معلم در سایر شهرهای کشور ارائه شده است.
معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران در تهران ، با بیان اینکه محتوا در دو قسمت آموزش دانشگاهی تولید می شود تا در کارگاه های آموزشی ارائه شود ، همچنین گرافیک متحرک ، انیمیشن و سایر محصولات جذاب برای ارائه به مردم ارائه می شود. وی گفت: مباحث رایج آموزشی در کارگاه ها شامل مدیریت بحران ، شناسایی و آمادگی خطر ، اطفا حریق ، فوریت های پزشکی ، پشتیبانی روانی در هنگام بحران ها و … است
سرانجام ، کلهوری اظهار داشت: آموزش در زمینه مبارزه با ویروس کرونا نیز به اتمام رسیده و در سیستم برنامه ریزی مدارس کشور به آدرس ready.edus.ir بارگذاری شده است.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا