استان ها

امنیت کنونی کشور به پشتوانه رشادت‌های شهید سلیمانی است/ سردار دلها در قلب اروپایی‌ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا جازدی ، همایش “اتحاد با علمدار ولایت” مدیران فرهنگی و مدیر فناوری اطلاعات دفتر شعبه سما یزد در اتاق هیئت مدیره مجتمع فرهنگی و آموزشی سردار سلیمانی از طریق پخش زنده و آنلاین از طریق شبکه آموزش دانش آموزان (شاد). جشنواره استان یزد برگزار شد.

محمدرضا رحیمی دبیر شورای نظارت و هماهنگی استان یزد با بیان برخی از ویژگی های سردار سلیمانی اظهار داشت: امنیت کنونی کشور با رشادت های این شهید پشتیبانی می شود و باید همیشه قدردان خون پاک شهدا باشیم.

معاون فرهنگی سازمان سماع نیز در این جلسه یادآور شد: یاد و خاطره سردار سلیمانی که توسط بدترین مردم به شهادت رسید سالها زنده خواهد ماند و این توفیق الهی بود که وی با پاکی بی نظیری در دولت خود گنجاند.

ما باید از شهید سلیمانی الگو بگیریم

حجت الاسلام وحید معتمدی افزود که سردار دلها حتی به او دستور داد که روی سنگ قبرهایشان بنویسد “سرباز قاسم سلیمانی” و ما باید این مثال را بزنیم که عناوین و عناوین مهم نیستند ، اما خدمت مردان فقط به رضایت حق تعالی است.

محمد علی میرحسینی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله جزد نیز اظهار داشت: “من با چشم خود دیده ام که حاج قاسم نه تنها قلب ایرانیان بلکه عراق ، سوریه ، لبنان ، پاکستان ، افغانستان و حتی کشورهای اروپایی از جمله شیعه ، سنی و مسیحی است. برنده شد. ” ادیان دیگر با عمل به صداقت و توسط افراد در این زمینه بدست می آیند.

به گزارش آنا؛ در این کنفرانس ، گروه Sámi Hymn استان یزد سرود ویژه سردار سلیمانی را تقدیم کرد و دو دانشجوی سما یادداشت های خود را به سردار دله ارائه دادند.

برای دانش آموزان دبیرستانی مدارس سما ، اختتامیه برنامه برنده شدن برای برندگان مسابقه کتابخوانی “دوست خوشبخت ما” به میزبانی مرکز فرهنگی پژوهشی سما در استان یزد برگزار شد.

انتهای پیام / 4078 /

دکمه بازگشت به بالا