اقتصادی

توصیه کارشناسی برای ورود به بازار رمزارزها

یک متخصص ارز رمزنگاری به شما توصیه کرده است که وارد این بازار شوید ، حتما انواع ارزهای رمزپایه را بخوانید و سپس تجارت کنید زیرا نوسانات بازار بسیار شدید است و می تواند در عرض چند روز 50٪ کاهش یا افزایش یابد.

علیرضا شمخی در مصاحبه با رویداد برتر گفت: در حال حاضر بازار ارزهای رمزپایه با سرعت زیادی در حال حرکت است. بنابراین نمی توان چشم انداز بلند مدت این بازار را به طور دقیق پیش بینی کرد ، بنابراین تجزیه و تحلیل روزانه و هفتگی مورد نیاز است. اما دو نکته مهم در این زمینه وجود دارد. اول ، زمان بهبود بازار با سرعت بالایی سپری شده است. به طور کلی ، اگر بازار بسیار سریع در حال حرکت است ، انتظار داریم بازار برای استراحت یا توسعه به مدت طولانی نیاز داشته باشد.

وی افزود: نکته دوم این است که عامل اصلی رشد بازار ارزهای رمزپایه در ماه های اخیر ورود پول هوشمند از شرکت های اروپایی و آمریکایی است. اگر در آینده نزدیک پول شرکت های روسی و چینی وارد این بازار شود ، ما به دوره جدید بیت کوین خواهیم رسید.

این کارشناس ارزهای رمزپایه در پاسخ به اینکه آیا نقدینگی از بورس به بازار ارزهای رمزپایه تغییر کرده است؟ وی گفت: این اتفاق ممکن است به دلیل رشد نجومی بازار ارزهای رمزنگاری شده در هفته های اخیر رخ داده باشد ، اما این به معنای خروج ارز از کشور نیست زیرا ما همچنین می توانیم در داخل بیت کوین تولید کنیم. بعلاوه ، انتقال پول از بورس اوراق بهادار به بازار بیت کوین تاثیری در قیمت ندارد زیرا بازار ارزهای رمزپایه بین المللی است و حجم بورس سهام ایران در مقایسه با آن بسیار ناچیز است و بنابراین تحت تأثیر بورس ایران نیست.

شمخی در مورد اینکه آیا مردم وارد این بازار می شوند یا خیر؟ “من به کسانی که می خواهند وارد این بازار شوند توصیه می کنم همه ارزهای رمزنگاری شده را بخوانند و سپس تجارت کنند زیرا نوسانات بازار بسیار شدید است و می تواند طی چند روز 50٪ کاهش یا افزایش یابد” کسانی که وارد این بازار می شوند باید این نوسانات را تحمل کنید زیرا بازار همیشه صعودی نخواهد بود.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا