اقتصادی

شیب صعودی رمزارزها تضمینی ندارد/ ثروت‌اندوزی با بیت‌کوین به صلاح کشور نیست

به گفته دبیر شورای عالی فضای مجازی ، افزایش قیمت ارزهای رمزپایه به هیچ وجه تضمین نمی شود و ورود افراد به این منطقه ، چون جمع آوری ثروت و خروج سرمایه از کشور سودمند نیست.

به گزارش رویداد برتر ، این روزها بازار ارزهای رمزپایه داغ می شود زیرا مردم از بورس دور می شوند و به نظر می رسد سرمایه برخی از افراد به سمت ارزهای دیجیتال در حال حرکت است. البته موضوع استخراج بیت کوین همزمان و همزمان با آلودگی هوا و تاریکی هوا به وجود آمده است ، اما خرید و فروش این ارزهای رمزپایه به روشی برای سرمایه گذاری تبدیل شده است و این مسئله منجر به واکنش مقاماتی شده است که به ارزهای رمزپایه اعتقاد دارند. . آنها بازارهای متغیری دارند ، نه تنها تضمین ادامه روند صعودی آنها است ، بلکه منجر به خروج ارز از کشور می شود.

مرکز ملی فضای مجازی اخیراً در بیانیه ای اعلام شد ارزهای رمزنگاری شده از جمله بیت کوین هیچگونه پشتیبانی و ضمانتی ندارند و هنوز تصمیمی برای مجوز و سایتهایی که به فروش و فروش ارزهای رمزپایه و بیت کوین در کشور می پردازند اتخاذ نشده است ، بنابراین اکیداً توصیه می شود همه در این زمینه اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهند. بازرگانان در این بازار در دام تبلیغات نیفتاده اند.

ارزهای رمزپایه در حال بسته بندی نیستند

در همین رابطه ، سید ابوالحسن فیروزآبادی در مصاحبه با رویداد برتر با بیان اینکه ارزهای دیجیتال تحت بحث مفصلی قرار دارند ، اظهار داشت: “ایجاد یک ارز دیجیتال ، یک ارز دیجیتال به عنوان واسطه مبادله و در نظر گرفتن آن یک دارایی یک چیز است. و یک سرمایه گذاری. ” در حال حاضر ، تولید و استخراج ارزهای رمزپایه جهانی به عنوان یک روند مثبت در مجارستان سازمان یافته است و در زمینه مبادله باید از مبلغی که دور زدن تحریم ها را تسهیل می کند ، حمایت کرد.

وی ادامه داد: اما ما به نفع کشور نمی دانیم که ارزهای رمزپایه راهی برای جمع آوری ثروت باشد یا اینکه آنها می خواهند با این روش سرمایه خود را از کشور خارج کنند. بانک مرکزی باید در این زمینه مداخله کند و به نوعی این فضا را ساماندهی کند. مرکز ملی فضای مجازی همچنین در تجارت و سازماندهی صنعت تولید کمک می کند ، اما به هیچ وجه نباید سرمایه را از بورس و سایر بخشها منحرف کرد و به عنوان یک گنجینه قلمداد کرد.

رئیس مرکز ملی فضای مجازی با بیان اینکه بازار ارزهای رمزپایه بسیار ناپایدار است ، افزود: ارزهای رمزپایه برای مدتی افزایش یافته اند و ممکن است برای مدتی سقوط کنند و مردم به پول خود احتیاج داشته باشند و سپس ضربه سختی خواهند دید. هیچ راهی برای تضمین اینکه قیمت ارزهای رمزنگاری شده همیشه صعودی است ، همیشه دارای نوسان است ، دارای نوسانات زیادی است و وقتی قیمت ها کاهش می یابد ، گاهی اوقات به مدت هفت ماه تا یک سال در یک حالت نزولی باقی می مانند ، بنابراین توصیه نمی کنیم افراد وارد این موارد شوند مناطق.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا