هنر و فرهنگ

خبرهایی از دفتر تبلیغات اسلامی قم

“ترفندها و نمونه های فریب دشمن در سلطه بر جهان اسلام در 40 سال اول انقلاب ، متمرکز بر اعلام گام دوم انقلاب” ، عملا در 15 ژانویه 2010.

حیله ها و نمونه های فریب دشمن با حاکمیت جهان اسلام در طول 40 سال اول انقلاب اداره می شود.

به گزارش رویداد برتر ، به نقل از دفتر تبلیغات اسلامی ، این نشست ، “ترفندها و نمونه های فریب دشمن در حاکمیت جهان اسلام در 40 سال اول انقلاب ، با تمرکز بر اعلام گام دوم انقلاب” از سری کنفرانس های بین المللی است. “اسلام” توسط معاون پژوهشی دانشگاه باقرالعلوم (ع) و مرکز همکاری های علمی و بین المللی در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.

در این جلسه ، ابوذر رجبی ، استادیار “دانشگاه معارف اسلامی” به عنوان “مجری” سخنرانی خواهد کرد و دبیر علمی این نشست حجت الاسلام و حسینی مسلمان خواهد بود.

آن جلسه در روز چهارشنبه ، 15 ژانویه 2010 در ساعت 10.30 صبح از طریق لینک b2n.ir/586481 برگزار خواهد شد.

نسخه سوم دو ماهنامه “مطالعات سیاسی اسلام” منتشر شده است

علاوه بر این ، ویرایش سوم دو ماهانه مطالعات انگلیس اسلامی با عنوان “مطالعات در سیاست های اسلامی” منتشر شد و مقالات این نشریه در سیستم این نشریه به آدرس http: jips.isca.ac.ir نمایه سازی شدند.

دو چهارم (مطالعات سیاسی اسلامی) مطالعات سیاسی اسلامی در پایگاه نشریات کشور (مجیران) ؛ Noormags؛ پایگاه استنادی Civilica ، پورتال جامع علوم انسانی ؛ خواننده با محققان (pajoohaan.ir) و درگاه انتشارات اداره تبلیغات اسلامی (http://journals.dte.ir) نمایه می شود.

انتصاب اعضا در شورای پژوهشی پژوهشگاه تاریخ و تحقیقات زندگی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی اهل بیت (ع)

حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایت محمد هادی یوسفی غروی آیت الله ، حج اسلامی و محمد کاظم رحمان ستایش و مسلم محمد کاظم رحمان ستایش و رمضان محمدی و محدد جوادان و محمد خدی به عنوان اعضای شورای تحقیقات موسسه تحقیقات آن (ع).

در این قضاوت ها آمده است: دستاوردهای ارزنده علمی و پژوهشی جناب عالی و به پیشنهاد رئیس افتخاری پژوهشگاه تاریخی اهل بیت (ع) و سیره ، به مدت دو سال به عنوان عضوی از پژوهشگاه تاریخ و سیره. اهل بیت (ع) منصوب می شوند.

شورای تحقیقات با وظایف مهمی مانند بررسی و تصویب برنامه ها ، تأیید صلاحیت محققان و ناظران پروژه ها و ارزیابی نهایی فعالیت های علمی ، عالی ترین نهاد تصمیم گیرنده پژوهشگاه است. بنابراین ، این شورا نقش مهمی در تقویت بحثهای علمی پژوهشگاه خواهد داشت. انتظار می رود با شرکت در جلسات شورای تحقیقات و در صورت لزوم ، نظارت بر فعالیتهای خاص ، به موسسه تحقیقاتی در انجام ماموریت علمی خود کمک کند.

امیدواریم وظایف خود را در عنایت امام عصر (عج) و با یاری خداوند متعال با موفقیت انجام دهید.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا