خبرهای کلی

مرکز نیکوکاری حوزه علمیه مولاوردیخانی راه اندازی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، کمیته امداد امام خمینی (ره) ، مدیر سمینارهای قزوین به نقل از روابط عمومی در مراسم افتتاحیه مرکز در این سمینار. مولاوردیخانی برگزار شد ، بیان شده در اولین لازم است که آیت الله درگذشت ا اینجانب به ملت ایران به ویژه رهبر معظم انقلاب مصباح یزدی تسلیت می گویم.

حجت الاسلام محمدتقی سبحانی نیا ادامه داد: اگر امروز یک مرکز خیریه در حوزه علمیه افتتاح شود ، هدف آن بهره مندی از وجود افراد با استعداد متنوع است.

وی افزود: برخی افراد بعلت کمبود امکانات و فقر مالی گاهی قادر به رشد استعداد خود نیستند و این مانع علاقه می شود. مندی جامعه از استعدادهای متفاوت جامعه تشکیل شده است.

مدیر سمینارهای قزوین افزود: کارهای خیرخواهانه و خیرخواهانه در سمینارها ادامه دارد ، اما مرکز خیریه رشته های فرهنگی و اجتماعی خیرات را بین سمینار و جامعه قویتر و عمیق تر می کند.

وی افزود: با جریان خیرات و امور خیریه اجازه نمی دهیم دانش آموز از تحصیل محروم شود تا این جامعه از بروز استعدادهای مختلف محروم نشود.

حجت الاسلام سبحانی نیا با اشاره به لزوم صدقه دادن در جامعه اظهار داشت: کار کمک به نیازمندان بسیار ارزنده و برجسته است بنابراین کار مددجویان کمیسیون امداد امام خمینی (ره) به دلیل همین کار ارزشمند باید انجام شود. حسادت خورد

“اگر من یک مقام رسمی نبودم ، یک امدادگر بودم.” – او گفت. “یکی از با افتخارترین و شریف ترین کار در مورد کمک به نیازمندان و دستگیری نیازمندان است و ما امیدواریم که همه ما ، در همه مشاغل و موقعیت ها ، این مهم را جدی بگیریم.

مدیر سمینارهای قزوین گفت: ما نه تنها در امر تأمین معاش به افراد نیازمند كمك می كنیم ، بلكه سعی می كنیم مشكلات خانواده های نیازمند را كاهش داده یا برطرف كرده و آموزش كافی را برای خانواده ها فراهم كنیم.

وی توضیح داد: وقتی کودک نیازمند می تواند یک هنر یا حرفه بیاموزد ، کودک مشتری وارد کالج می شود و در رشته های مختلف تحصیل می کند ، کودک دیگر وارد حوزه علمیه می شود یا فرزند مشتری برای ازدواج تعلیق مهریه نمی ماند ، در واقع این یک مرحله جدی و طولانی است.

حجت الاسلام سبحانی نیا او به من یادآوری کرد: یک مرکز خیریه در سایر مدارس حوزه علمیه راه اندازی شده است اما یک مرکز خیریه مولاوردیخانی قزوین به دلیل همجواری با بازار از ظرفیت جمع آوری خوبی برخوردار است بیار این برای کمک به مردم است که امیدواریم بتواند جالب باشد مندی بیایید یاد بگیریم که چگونه از مهارت های مناسب زندگی افراد نیازمند را بهبود ببخشیم.

دکمه بازگشت به بالا