به قول نیما،برای این فوتبال آدم فوتبالی نمی‌خواهند!

به قول نیما،برای این فوتبال آدم فوتبالی نمی‌خواهند!

آنها نمی توانستند و یا نمی توانستند حرف آخر را به نیما نکیسا بزنند ، بنابراین آخرین مرد وقتی سالن را ترک کرد به خبرنگاران گفت: “هیئت فوتبال تهران بازیکن فوتبالی نمی خواهد.” جمله کوتاه اما بسیار ساده. عمیق!

سالها بسیاری از بازیکنان فوتبال می خواستند که بیایند و کار را خودشان تحویل بگیرند ، همه کاره شوند و خودشان باشند ، اما یا قانون و اساسنامه اجازه این کار را نداد یا آنها فوتبالیست نبودند!

کسانی که به بهانه “فوتبالیست ها بلد نیستند چگونه کار کنند” سالهاست که گلو فوتبال را قدم می گذارند و آنها را تحت فشار قرار می دهند! اما تا چه حد؟ این بهره برداری چه مدت باید ادامه داشته باشد؟ روز دوشنبه ، نیما نکیسا یکی از کسانی بود که درد را تا استخوان احساس کرد. او احتمالاً می دانست که رأی نخواهد داد و با آمدنش باید چیزهای زیادی را اثبات می کرد. قلب او برای فوتبال می سوزد و او می داند که وقتی استعدادی به حق خود برای رسیدن به رئیس هیئت مدیره نرسد ، چه آوارهایی بر سر او می ریزد.

بوی خوبی نداره ساختار بازیکنان غیر فوتبالی قبول نمی کند که شخصی از کادر خارج شود و سیستم را بهم بزند! نیما راست می گوید آنها نمی خواهند یک بازیکن فوتبال وارد مدیریت فوتبال شود. این همچنین هشداری به علی کریم بود. شعبده باز احتمالاً می داند که رأی نخواهد داد ، اما به این دلیل که در تمام پیام هایش محکم ایستاده بود ، آمد. این با پیام های ارسالی کریمی متفاوت است ، یکی می گوید با خیلی ها دست داده ، دیگری می گوید برای جلوگیری از فساد آمده است و ذهن دیگری می گوید فوتبال ایران با کریمی ساخته می شود ، اما. نیما حق دارد ، احتمالاً در 10 اسفند ، جایی که برای شمردن تعداد آرا در مقابل نام ها خط کشیده شده است ، ممکن است تعداد خطوط کشیده شده به کریمی حتی یک مربع هم نباشد ، اما او پیام خود را داد و آماده شوید زیرساختهای سالهای آینده ، انتخابات بعدی و روزهایی که فوتبال به دست خود فوتبالیست ها خواهد افتاد.

251 251

دکمه بازگشت به بالا