استان ها

بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان سمنان برگزار شد

رویداد برتر / سمنان بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز سمنان به صورت مجازی و برخلاف سال های گذشته با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

حبیب الله خجسته پور ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ، در بیست و دومین جشنواره خیریه مدرسه ساز سمنان اظهار داشت: “بسیاری از افراد در جامعه ما از نظر مالی توانایی دارند ، اما هر یک از آنها دیدگاه عمیق و بزرگی از مشارکت در ساخت مدرسه دارند. . “یک مجموعه ندارید. خیران مدرسه ساز در حقیقت با نیت خداپسندانه خود نمونه ای بارز و زیبا از مشارکت جمعی را به نمایش می گذارند که قابل ستایش است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: “خیرین مدرسه ساز علی رغم وجود امکانات مالی ، بینشی عمیق ، ارزشمند و قابل تحسین از این امر خداپسندانه دارند.”
وی افزود: علاوه بر این ، کسانی هستند که علی رغم نداشتن توان مالی ، علاقه و علاقه زیادی به مشارکت در این امر مقدس را با هرگونه توان مالی دارند ، بنابراین تلاش شده است تا همه اعضای جامعه بتوانند از نظر مالی به توسعه معلم کمک کنید.
خجسته پور ابراز امیدواری کرد که با گسترش چنین حرکاتی ، همه مردم ایران اسلامی درگیر ساخت مدارس رضایت خدا باشند و همه ملتها به این هدف مقدس بروند.
وی گفت: “دانش آموزان و کودکان ما به دلیل تاجگذاری از مدارس خارج شده اند و به همین دلیل وضعیت مدرسه بیشتر و بیشتر استرس زا شده است.” “مدرسه فقط کلاس و تحصیل نیست ؛ غیبت در مدرسه ، ترافیک بین خانه و مدرسه و یک فضای تعاملی با جامعه آسیب های زیادی به دانش آموزان و کودکان ما وارد می کند.
معاون استاندار سمنان اظهار داشت: در صورت تعطیلی مدارس ، بازدیدها برای بررسی و بررسی مشکلات و رفع و اصلاح کمبودها و ساخت مدارس جدید در دستور کار قرار گرفت.
وی تأکید کرد: در میان شیوع ویروس کرونا ، ضرورت تعطیلی مدارس و استفاده از فضای مجازی و کسب برنامه درسی ، خیرین نیز در بحث تهیه وسایل کمک آموزشی و امکانات آموزشی خوش درخشیدند که جای تقدیر و تشکر دارد. “
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان سرانجام اظهار داشت: خداوند می خواهد تبعیدی که با فوران تاج دانش آموزان ، والدین ، ​​مربیان و معلمان ایجاد شده است با ریشه کن شدن این بیماری و دوباره صدای خنده و شادی ما خاتمه یابد. دانش آموزان و کودکان برای شنیدن در مدارس.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا