خبرهای کلی

جوانان سیستان و بلوچستان احساساتشان را کنترل کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، مولوی عبدالحمید اسماعیلزهی مردم را به استراحت در این پیام صوتی پخش شده در فضای مجازی فراخواند.

وی گفت: “من به مردم عزیز استان ، به ویژه جوانان معتقد ، توصیه می كنم كه احساسات خود را كنترل كنند و از حمله به اماكن عمومی مانند ایست بازرسی و دفاتر خودداری كنند ، زیرا این اماكن متعلق به عموم مردم است.”

مدیر حوزه علمیه اهل سنت در دارالعلوم زاهدان افزود: استان ما یکی از امن ترین استان ها است و همه باید تلاش کنیم امنیت عمومی استان را به خطر نیندازیم زیرا امنیت به نفع همه است و ناامنی عمومی است. دانشمندان ، معتمدین و جوانان عزیز ، ضمن توصیه به دیگران برای جلوگیری و آرامش ، مراقب باشید که هیچ کس از احساسات مردم سو ab استفاده نکند.

مولوی اسماعیل زهی اظهار داشت: مسئولان باید به طور كامل و ناعادلانه پرونده سراوان را در روز دوشنبه مورد بررسی و تحقیق قرار دهند و در اظهارات خود همه جوانب را در نظر بگیرند تا احساسات مردم را رنج ندهند. عاملان تیراندازی به متصدیان سوخت باید از نظر قانونی مجازات شده و خسارات وارده جبران شود. این به صلح و امنیت مردم کمک می کند.

وی ادامه داد: توصیه دیگر من به مسئولان این است که شرایط اقتصادی مردم را در نظر بگیرند. به دلیل مشکل بیکاری در استان ، برخی از مردم با سوخت گیری مجدد نان را به میزهای خود می آورند. این روش معیشتی نباید بسته شود تا زمانی که راه دیگری برای این کار وجود داشته باشد.

دکمه بازگشت به بالا