خبرهای کلی

داوران پنجمین جشنواره ملی نگارگری رضوی قشم انتخاب شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، علیرضا کمساری روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: با توجه به حساسیت جشنواره و تخصصی بودن آثار ارسالی توسط هنرمندان به جشنواره ، قضاوت در مورد این آثار از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه سابقه و تخصص داوران جشنواره از مهمترین معیارهای انتخاب بود ، سه داور برگزیده جشنواره را معرفی کرد و گفت: وی همچنین در بیش از 30 نمایشگاه گروهی داخلی و خارجی شرکت کرده است.

کمساری اعلام کرد که چندین مقاله در زمینه هنرهای سنتی ایران ، تألیف کتاب “جلدهای نفیس” در مجموعه و عکاسی آستان قدس رضوی و کتاب “هرات دیروز و امروز” منتشر کرده است. مجید فداییان در ادامه خاطر نشان می کند و یادآوری می کند: هنری همچنین آستان قدس رضوی است و داور شش جشنواره تذهیب زودرس در مشهد بود.

مدیرکل فرهنگ و مدیریت اسلامی منطقه آزاد قشم همچنین درباره مهدی مهدا ، داور دیگر جشنواره گفت: سابقه کار آزاد هنری شامل دادا بابلسر و موسسه طراحی کتاب ایران است.

به گفته کمساری ، داور پنجمین جشنواره ملی نقاشی قشم رضوی همچنین در 11 جشنواره ، نمایشگاه ، کارگاه و دو سال نقاشی شرکت کرده و تجربه ارزشمندی را از آنها کسب کرده است.

وی با معرفی داور بعدی این جشنواره گفت: مسعود هنرکار ، شش اثر صنایع دستی در گروه نقاشی دانشگاه سوره ، علاوه بر پیروزی ، در زمینه های تذهیب ، نقاشی ، لبه ، سر گل و گیاه نیز ظاهر شد. مقام اول نقاشی اول نمایشگاه دو ساله نقاشی ایران در بیش از 10 نمایشگاه ، کنفرانس و جشنواره داخلی و خارجی شرکت کرده است.

کامساری خاطرنشان کرد: فراخوان جشنواره ملی نقاشی رضوی در سری برنامه های هجدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ و هنر امام رضا (ع) (جشنواره بین المللی فرهنگ و هنر) ظاهر شد ، که حفظ ، تشویق حفظ و کاربرد جامعه. دانش رضوی یکی از مهمترین اهداف جشنواره است.

گفتنی است ، علاقمندان به شرکت در جشنواره و اطلاع از جزئیات فراخوان می توانند به آدرس qeshm.shamstoos.ir مراجعه کنند.

دکمه بازگشت به بالا