هنر و فرهنگ

سلیمانی تاکید کرد: ضرورت حفظ مرجعیت بنیاد شهید و امور ایثارگران در فعالیت‌های ذاتی و قانونی

سلیمانی بر لزوم حفظ اعتبار بنیاد شهید و امور ایثارگران در فعالیت های ذاتی و قانونی خود تأکید کرد

معاون فرهنگی و پرورشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در جریان سفر خود به استان در استان قم در روز سه شنبه 28 بهمن گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران به دلیل تعامل ، اعتبار خود را در وظایف اصلی و قانونی خود حفظ خواهد کرد. ، هم افزایی و هماهنگی بین نهادهای مرتبط.

به گزارش رویداد برتر ، سردار یعقوب سلیمانی با همراهی معاونان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور علی بن جعفر (ع) در شهرک کریمه اهل بیت (علیهم السلام) به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد. و گلزار شهدا. نمایندگان و رهبران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در این نشست حضور داشتند.
در این جلسه معاون فرهنگی و پرورشی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: امروز با وجود همه توطئه ها و فراز و نشیب ها ، چهل و دو سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذریم ، در حالی که دشمن سعی در جلوگیری از انقلاب اسلامی از چهل سالگی بسیج شد ، اما به دلیل فرهنگ ایثار و شهادت ناکام ماند.
سردار یعقوب سلیمانی افزود: از زمان تأسیس انقلاب اسلامی ، دشمن با همه روشهای ممکن سعی در جلوگیری از سیاست و راه شهدا و اندیشه ائمه انقلاب داشته است اما ملت ایران را در پشت سر می بینیم همه مشکلات ، بینش و دامنه مداری. “او در صحنه بود و از آرمانهای شهدا دفاع کرد.
وی تأكید كرد: “هر خدماتی كه امروز از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه شود ، اگر با نگاه و اندیشه فرهنگ ایثار و شهادت آمیخته نشود ، نمی تواند تأثیر لازم را داشته باشد.”
معاون وزیر فرهنگ و آموزش و پرورش با اشاره به لزوم تقویت سیستم تحول اداری و استفاده از مهارت هایی که در اختیار شهدا است ، افزود: حفظ همدلی ، شفافیت و صداقت در کار اصل مهم خدمت و شخصیت است که از جمله شهدا می توان از این نظر الگوبرداری شده است. “هر آنچه برای خدمات شهدا لازم است از زبان شهدا یافت می شود ، وصیت نامه شهدا همه چیز را می گوید ، توجه و تأکید بر این وصیت نامه ها کلید بسیاری از مشکلات و س questionsالات است یکی از خادمان شهدا بودن یکی از افتخارات ماست.
سرانجام سردار سلیمانی خاطرنشان کرد که در سایه تعامل ، هم افزایی و هماهنگی نهادهای مرتبط ، بنیاد شهید و امور ایثارگران اعتبار خود را در مأموریت های اصلی و قانونی حفظ می کند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم نیز ضمن خوش آمدگویی به ایام مذکور اظهار داشت: ما به اولین سفر استانی بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ایثارگران و ایثارگران شهر کریمه انقلاب و اهل بیت (علیهم السلام) افتخار می کنیم. ) و امیدوارم این سفر مبارک باشد و در امور فرهنگی شهدای استان قم باشد.
به دنبال این سفر ، جلسه مرکز شهدا و سمینارهای شهدا و سمینارها در سراسر کشور با حضور بنیاد فرهنگی آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون دانشجویی شهدا و ایثارگران در جمکران برگزار شد. مسجدالحرام.
ایجاد مرکز سمینار در سطح کشور ، ایجاد سیستم آماری و اطلاعاتی برای دانشجویان دانشجو و ایثارگر و ایجاد شورای هماهنگی برای سمینارهای خراسان ، اصفهان و قم از مصوبات این جلسه بود.
از دیگر تصمیمات این جلسه می توان به ایجاد مرکز شاهد سمینار در کشور ، ایجاد سیستم آماری و اطلاعاتی برای دانش آموزان و دانشجویان ایثارگر و ایجاد شورای هماهنگی سمینارها در خراسان ، اصفهان و قم اشاره کرد.
آماده

دکمه بازگشت به بالا