ورزش

ماجرای جادوگری در فوتبال بانوان ایران!

                                                                                                                                                                                                            داستان جادوگری در فوتبال بانوان ایران!

طبق گزارش ها شفاففاطمه قاسمی بازیکن کرد بازیکن تیم ملی ایران در گفتگو با ایلنا در مورد جادوگری در لیگ برتر بانوان اظهار داشت: تیم ما بعد از هر مسابقه بازی های قبلی را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد. در حین آنالیز ، کارهای عجیب حریف را مشاهده کردیم. سرمربی چیزی به بازیکن شما می دهد و بازیکن شما در خط دروازه تیم ما می کشد.

وی ادامه داد: به طرز عجیبی بعد از چند دقیقه توپ به کرنر تغییر کرد و توپ به ثمر رسید. ما در طول بازی متوجه این موضوع نشدیم و طبیعی است که یک بازیکن با مربی خود صحبت کند ، اما اگر آنها یک شی we عجیب و غریب را روی خط دروازه ما بکشند ، آنها می دانند که این چیز دیگری است.

قاسمی در مورد قرائت نجومی تیمش تأکید کرد: اگر ما ستاره شناس هستیم ، اگر یک دهم فوتبال مردان وجود دارد ، نام آنها چیست؟ دوم ، آیا برای بازیکنی که تقریباً 5 سال فقط با 5 میلیون قرارداد بازی کرده خیلی زیاد است که یک دهم حقوق مردان را در بهترین سال خود دریافت کند؟ چرا کسی مشکل شما را نمی بیند؟

وی در مورد برد 17: 0 مقابل قشقایی گفت: تیم ما تمام تمرینات و تمرینات خود را بر روی روشهای روزانه متمرکز کرده است. خانم رحمتی ، مدیر واچان ، همه کارهای یک تیم حرفه ای را انجام داد و از بازیکنان پرسید که آیا آنها از ته قلب آنها را دوست دارند و نتیجه نتایج خوبی دارد.

بازیکن واچان کردستان در مورد تصور صورت مصدوم گلنوش خسروی تصریح کرد: در جریان بازی با شهرداری سیرجان ، یک بازیکن به دلیل ضربه به سر و ضربه توپ و مصدومیت به سر یکی از بازیکنان ضربه خورد. گلنوش خسروی از زمان حضور در تیم مناسب بهترین کیفیت خود را نشان داده و تأثیر مثبتی بر عملکرد تیم داشته است.

قاسمی در پاسخ به اینکه چه کسی بهترین بازیکن تیم خود است ، گفت: “من برای خانم زهرا قنبری احترام زیادی قائلم و او بازیکنی است که تأثیر زیادی در بازی تیم دارد اما” فاطمه مخدومی “واقعاً با استعداد است در 20 سالگی و من فکر می کنم او تیمی است که ما از تیم پایگاه ملی با هم بودیم و بازی بسیار عالی است.

وی با بیان اینکه فصل خوبی را با تیمش اجرا کرد و در نیم فصل اول لیگ برتر زنان در تیم ملی بود گفت: “خدا را شکر بازی من تأثیرگذار بود ، اما من بازی بسیار گسترده ای داشتم و با 60 یا 70٪ توانایی بازی کردم و من پاس گل بیشتر ، به عنوان یک گل.

وی در پاسخ به اینکه طرفدار کدام تیم است گفت: من هوادار استقلال هستم و سبک بازی فرهاد مجیدی و مهدی قائدی را در کشور دوست دارم. در خارج از کشور بارسلونا و لیونل مسی حضور دارند که واقعاً یک تیم رویایی هستند.

دکمه بازگشت به بالا