رویدادها

کشف ۹۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مرکزی

رویداد برتر / مرکزی جانشین رئیس پلیس استان مرکزی از کشف 99 میلیارد ریال کالای قاچاق در جریان عملیات دستگیری یک قاچاقچی 9 روزه در یک طرح عملیاتی دو روزه پلیس در این استان خبر داد.

سرهنگ یوسف سپهوند در جزئیات خبر گفت: اجرای برنامه اقدام پلیس برای بهبود امنیت اجتماعی که با بررسی جرایم و نیازهای عمومی برنامه ریزی و اجرا می شود ، به طور جدی توسط پلیس استان مورد بررسی قرار می گیرد.

وی افزود: “عملیات پلیس در مناطق مختلف استان طی دو روز گذشته نشان دهنده اثربخشی رفتار با مجرمان بوده و بخش مهمی از این نتایج عملیاتی با همکاری خوب بین شهروندان و پلیس به دست آمده است.”

جانشین رئیس پلیس استان مرکزی افزود: در دو روز گذشته عملیات پلیس در استان ، 9 قاچاقچی دستگیر ، حدود 99 میلیارد ریال کالای قاچاق توقیف و 4 دستگاه خودرو توقیف شد.

این افسر پلیس تصریح کرد: در یک اقدام 48 ساعته پلیس علیه سارقان ، 61 سارق دستگیر و 92 نوع سرقت از آنها کشف شد.

سرهنگ سپهوند طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر را از جمله مأموریت های پلیس عنوان کرد و گفت: در دو روز گذشته 30 فروشنده و معتاد به مواد مخدر دستگیر و یک کیلو و 300 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است. . از آنها کشف شده است.

جانشین فرماندهی استان مرکزی با قدردانی از حمایت خوب شهروندان استانی در انجام مأموریت های پلیس در حد توان خود اظهار داشت: 110 در تمام ساعات شبانه روز آماده دریافت گزارش های مردمی است و دیدگاههای دفتر نظارت بر سیستم عمومی 1977 و ارزیابی عمومی از عملکرد پلیس.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا