هنر و فرهنگ

یک سریال امنیتی سریال نوروزی شبکه سه شد

اکنون در نوروز ، شبکه سه سیما قرار است مجموعه ای از سریال های جاسوسی امنیتی را پخش کند که هنوز تولید آنها اعلام نشده است.

به گزارش رویداد برتر ، در حالی که از سریال “بوتیمار” به عنوان فرصتی برای پخش سریال های نوروزی از شبکه سه سیما یاد می شد و انتظار می رفت که توسط نوروز پخش شود ، در نهایت شبکه سه سیما مجموعه دیگری را برای سریال های نوروزی انتخاب کرد. متفاوت و متفاوت از آنچه قبلاً درباره سریال های نوروزی شناخته می شد ، تولید و پخش شود.

این سریال که به طور موقت “لوطی” لقب گرفته است ، مبارزات یکی از سرویس های جاسوسی خارجی برای حمله به ایران و رویارویی نیروهای داخلی با این توطئه است.

این مجموعه در سکوت ساخته شده است.

اما “بوتیمار” با نام قبلی “ویلا” به کارگردانی علیرضا نجف زاده ، تهیه کنندگی مهران مهام و نویسندگی سعید جلالی ، سریال جدید دیگری است که در ایام نوروز به عنوان یک فرصت پخش دیده می شد.

تولید این سریال ادامه دارد و علی مهام تهیه کننده می گوید فیلمبرداری این سریال با بازی حمید لولایی ، مرجانه گلچین ، علی صبوری در تهران ضبط می شود.

اعلام شد: فیلمبرداری سریال تا روز نوروز ادامه دارد و هفته آینده تیم سازنده برای ادامه ضبط به شمال کشور می روند.

تولید این سریال پس از سه ماه فیلمبرداری در تهران در سواحل دریای خزر و در مکان های مختلف در استان مازندران از سر گرفته شد. این گروه برای ضبط سریال های باقیمانده دوباره به شمال و شهر نوشهر سفر می کنند.

سریال “راهبه خ.” ، “همبازی” ، “نوروز رنگی” به عنوان مجموعه تلویزیونی نوروزی اعلام شد.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا