رویدادها

آماده باش ٣۵٠٠ آتش نشان در شب چهارشنبه آخر سال

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آمادگی 150 آتش نشان و استقرار نیروها در 5 نقطه چهارشنبه شب گذشته خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت وگو با رویداد برتر ، درباره اقدامات امنیتی شب چهارشنبه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: “ما به روزهای آخر سال و البته چهارشنبه شب سوریه نزدیک می شویم ، البته حسنی ، که متأسفانه در این اواخر رنج دیده است. سالها. “تغییرات زیادی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: با ورود دستگاه های آتش زا که در ذات این جشن جایی ندارند ، این مراسم شادی خود را از دست داد. به همین دلیل ، هر ساله شاهد مجروحیت و حتی تلفات در این شب هستیم.

مالکی گفت: “ما از همه هموطنان می خواهیم مراقب بیماری عروق کرونا ویروس قلب باشند که در سراسر جهان در حال شیوع است.” اگر در سال های گذشته نگران آسیب های ناشی از تصادفات بودیم ، اجتماعات و بیماری ها نیز امسال نگران هستند.

وی افزود: “ما از همه می خواهیم برای شکستن زنجیره بیماری و کاهش شیوع آن ، شهروندان را دنبال کنند و مانند سال گذشته که همکاری بسیار خوبی داشتند ، تعطیلات باید به صورت محدود در مرکز خانواده و ایمنی نگهداری شود. در ذهن نگه دارید. ”

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: آتش نشانی تهران مانند سالهای گذشته وارد عمل شده است ، به همین دلیل آتش نشانان عملیاتی در شب چهارشنبه آخر سال 1351 در حال خدمت به هموطنان خود هستند که نیمی از آنها در روزها هستند و افراد دیگر را به این ترتیب فرا می خوانند. وظیفه در واقع دو سوم پرسنل عملیاتی در حالت آماده باش هستند.

وی ادامه داد: نیروها در 4 نقطه از شهر مستقر می شوند که شامل آتش نشانی خواهد بود. سایر نصب ها در میادین ، ​​دروازه های شلوغ و بازارها انجام می شود.

ملکی گفت: آتش نشانان با کمک خودروهای عملیاتی سبک و سنگین و حتی گروه های پیاده مستقر می شوند و از ظرفیت خودروهای عملیاتی شهرداری تهران استفاده می شود. این اعزام ها از ساعت 3 بعد از ظهر آخرین سه شنبه سال آغاز می شود و تا زمان برقراری صلح در منطقه ادامه دارد.

وی افزود: ما از هموطنان عزیز می خواهیم این چهارشنبه را در سوریه برگزار کنند و از حضور در خیابان ها خودداری کنند.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا