ورزش

اردوی تیم ملی والیبال تحت تدابیر سخت بهداشتی/ لیست همچنان باز است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، امیر خوش خبر به نقل از روابط عمومی انجمن والیبال ، برنامه هایی را برای تیم والیبال ایران در ابتدای سال جدید اضافه کرد: بر اساس در ابتدا برای راه یابی به لیگ ملت ها فرموله شده است 2021 این در شرف حرکت به سمت هدف اصلی خود یعنی دستیابی به موفقیت های المپیک است.

وی اظهار داشت: به گفته ولادیمیر الکنوامسال تیم ملی کشورمان با تعداد بازیکنان بیشتر (با بیش از 14 بازیکن) به مسابقات VNL اعزام می شود تا به سرمربی فرصت بیشتری برای بررسی و ارزیابی دقیق تر بازیکنان در شرایط مسابقه و انتخاب بهترین افراد با حضور قدرتمند داده شود. در المپیک

سرپرست تیم والیبال خاطرنشان کرد: لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی پس از بررسی نظرات کارشناسان ایرانی و همکاران مربی تیم ملی ، ولادیمیر الکنو داده شد و من یادآوری می کنم که لیست هنوز باز است. درب اردو به روی سایر بازیکنان باز است و فرصتی برای سرمربی تیم ملی فراهم شده است که دیگران را دعوت کند.

وی افزود: همانطور که در خبرهای لیست تیم ملی آمده است ، اردوی تیم ملی تحت اقدامات دقیق بهداشتی و با رعایت کامل پروتکل ها برگزار می شود. ورود و خروج بازیکنان با دقت کنترل می شود و بسیار محدود خواهد بود.

خوش خبر افزود: قوانین بهداشتی تهیه شده توسط دکتر تیم دکتر افروزی به بازیکنان داده می شود و از روز اول کاملاً گواهی می شود.

وی همچنین با بیان اینکه لژیونرها به اردوی تیم ملی می پیوندند گفت: بازیکنانی که با گذشت زمان و با توجه به پایان مسابقات و همچنین پشت سر آنها در لیگ های خارجی کار می کنند ترك كردن دوره استراحت الکنو او برای آنها تعیین می کند که در ارتش ثبت نام کنند.

دکمه بازگشت به بالا