خبرهای کلی

امروز هیچ قدرتی قادر به غلبه بر سپاه پاسداران نیست

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی سالروز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و “روز پاسدار” را به سرلشکر حسین سلامی فرمانده تبریک گفت. در راس سپاه.

متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

سرلشکر پاسدار ، برادر افتخاری حسین سلامی
فرمانده کل محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام و خداحافظ.

فرارسیدن سوم شعبان ، سالروز مبارک ولادت بهشت ​​سید شباب ، سالار شهیدان و ارباب آزادی خواهان جهان ، حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام). من به جناب عالی و کلیه فرماندهان ، رهبران و کارمندان مجاهدین ، ​​انقلابیون ، ولایات ، خادمان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صمیمانه تبریک می گویم.

نزدیک به 43 سال پس از طلوع آفتاب تابناک “پاسداری” ، پس از نقش آفرینی عالی و شگفت انگیز انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران ، یک حقیقت بزرگ ، تصویری پرافتخار و بزرگ در مناطق مختلف نیازهای کشور ، بر اساس عاشورای “سپاه” و شجاعت آن و دفاع از دستاوردها و ارزشهای نهضت اسلامی در تمام صحنه هایش ، او با تکیه بر قدرت جاوید خدا و حمایت از یک ملت پایدار ، شریف و قهرمان. هیچ قدرتی نیز نمی تواند پاسداران مهربان را شکست دهد.

امروز فرهنگ “سپاه” و “پاسداران” آموزش دیده در مکتب اسلام ناب و همچنین فرهنگ عصمت و طهارت اهل بیت (علیهم السلام) ، در حسین ، برافراشتن پرچم عاشورا ، همه شگفت انگیز است بازتاب و تواناییها و تواناییهای بینهایت مردم ایران که امروز با صدای بلند فریاد می زنند: ما همچنین قدرت تجاوز و مقاومت را داریم. “یعنی در روز موعود ، ما می توانیم به مراکز تهدید و منابع اردوگاه دشمن در هر اندازه ، با هر اندازه و شدت حمله کنیم.”

مأموریت های سپاه و اقدامات سپاه پاسداران گواهی می دهد که قدرت جمهوری اسلامی ایران امروز یک قدرت معتبر است. در این روز بزرگ و مبارک ، کافی است خاطرات و حوادث معنی دار گذشته نه چندان دور را به دوست و دشمن یادآوری کنیم که توانایی های بازدارنده انقلاب اسلامی و تهدید و قدرت دشمن غیرقابل باور خواهد بود . قسمت جلو واضح تر می شود

وقتی کشتی ارتش سلطنتی انگلیس – امپراطور قدرتمندی که قرنها بر جهان حکومت کرده است – تحقیر و ضعیف اسیر شود ، یا هواپیمای بدون سرنشین جاسوسی و استراتژیک رژیم تروریستی آمریکا بر فراز آبهای سرزمینی و میهنی سرنگون شود. دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ای حاکمیت قدرت توسط ایران عزیز در غرب آسیا و سواحل مدیترانه بسیار ترسناک و ترسناک است و رژیم صهیونیستی قبل از ورود به مرحله دوم انقلاب قادر به نابودی و از بین بردن لطف خداوند جعلی ، آدم کش و تاب خورده است سیستم از جغرافیای سیاسی منطقه. او این حقیقت را فاش کرد که اینها توهم و افسانه نیستند بلکه واقعیتی است که در اراده و ایمان به نام ایران و ایرانی ضرب شده است.

سپاه مظهر و اردوگاه مردانی است که روح برادری و برادری را به خمیر اصلی ساختار معنوی این نهاد آسمانی تبدیل کرده اند و هرگز از کسی به جز خدا نترسند و تنها شهید “مو قاسم سلیمانی” هستند ، زمینه های پر سر و صدا برای آنها کافی است ساکنان کشورش اطمینان حاصل کنید که مسیر امید به آینده روشن و عزت ، عظمت و مقام عالی کشور بدون نگرانی و نگرانی ، با امید و انگیزه متراکم می تواند طی شود.

اگرچه جاده دشوار است ، اما سپاه پاسداران در عمل نشان داده است كه آنها برای جاده های صاف و آسان ایجاد نشده اند. مردانی مصمم که متولد شده اند تا این قله های بلند ، روزهای سخت تاریخ و روزهای بزرگ خدا را فتح کنند.

خدا را شکر که با دشوارتر شدن اوضاع ، سپاه و نیروهای مسلح آن و همچنین مدافعان کشورمان بلندتر ، عمیق تر ، عمیق تر ، آینده نگر تر ، قویتر و ایمن تر از منبع حکمت الهی مقام معظم رهبری فرمانده کل انقلاب و امام خامنه ای. موفق ، سربلند و برنده باشید.

در روز ولادت حسین بن علی (ع) از خداوند متعال و بیکرانگی و پاکی اهل بیت (علیهم السلام) پاسداران عزیز برای اعتلای سپاه ، تداوم پشتیبانی و همراهی با مردم ، تقویت مقاومت استمداد داریم. ، انزوای پذیرفتن دشمن و برنامه های بزرگ در طول رویدادهای مهم ، دستیابی به ایده ها و اهداف والا ، تقویت اتحاد ، برادری و برادری با ارتش غیور و انقلابی و سایر نیروهای مسلح ، خنثی سازی عملیات روانی دشمن و جنگ های رسانه ای ، افزایش حفاظت از قدرت و توسعه و تقویت قدرت بازدارندگی سیستم در موشک ها و جنگل ها جنگ های شناختی و سایبری ، تعمیق عملیات دریایی و زمینی ، و بلوغ نگرش ها و اقدامات اجتماعی در زمینه های امداد و خدمات انسانی ، ساخت و ساز ، محرومیت ، اقتصاد مقاومتی و ظهور اشراف و برتری هوش بر دشمن؛ و درود و سلام بر شما و رحمت و برکت خداوند باد

سرلشکر محمد باقری
رئیس ستاد نیروهای مسلح

دکمه بازگشت به بالا