اقتصادی

درآمدزایی تولیدکنندگان محتوا از ویدیوهای کوتاه در فیس بوک

فیس بوک به سازندگان محتوا در بستر خود اجازه می دهد تا از تبلیغات با فیلم های کوتاه درآمد کسب کنند.

به گزارش رویداد برتر ، فیس بوک این خبر را در یک وبلاگ قرار داد و برنامه های خود را برای کمک به تولیدکنندگان محتوا در کسب درآمد توضیح داد. این اقدام زمانی انجام می شود که رقبای کوچکتر فیس بوک سعی در جذب شخصیت های محبوب رسانه های اجتماعی دارند.

صاحب اسنپ چت ، اسنپ چت ، به سازندگان محتوا برای ساخت فیلم های ویروسی کوتاه در SnapChat Spotlight با پرداخت 1 میلیون دلار در روز پول پرداخت کرده است. توییتر همچنین اخیراً از راه اندازی سرویسی به نام “Super Follow” خبر داده است که به کاربران امکان می دهد از طرفداران خود برای محتوای اختصاصی پول دریافت کنند.

طبق گفته فیس بوک ، سازندگان محتوا اکنون می توانند از فیلم هایی که یک دقیقه کوتاه تر از سه دقیقه قبل هستند ، درآمد کسب کنند.

فیس بوک همچنین یک کمپین آزمایشی راه اندازی می کند که به نظر می رسد مانند برچسبی است که سازندگان محتوا می توانند از آن برای درآمدزایی از داستان های فیس بوک خود استفاده کنند.

اکنون چندین سازنده محتوا قادر به کسب درآمد از فیلم های زنده در فیس بوک هستند که قبلاً فقط با دعوت امکان پذیر بود.

به گفته رویترز ، غول شبکه های اجتماعی اعلام کرده است که 7 میلیون دلار به صورت رایگان در Facebook Stars هزینه خواهد کرد که کاربران می توانند به عنوان پاداش به سازندگان محتوای Facebook Live پرداخت کنند.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا