ورزش

دنبال بازیکنان استقلال و پرسپولیس نیستیم/ دوپینگ رها شده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

رسول کربکندی وی در گفتگو با خبرنگار آنلاین در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال ذوب آهن و باختی که در دیدار برابر فولاد خوزستان متحمل شدند ، اظهار داشت: تیم ما بهتر از نیم فصل اول بازی کرد اما متأسفانه در مورد نحوه قرارگیری مدافع اشتباه قضاوت کردیم . “من فکر نمی کنم ما مقابل فولاد مقابل تیم غنی و قدرتمند او در خانه حریف بد بازی کنیم. هفته به هفته بهتر خواهیم شد.

وی افزود: ما یک بازی مهم با 6 امتیاز در ماشین سازی داریم و امیدواریم در این مسابقه نتیجه بگیریم. سپس باید به جام و قهرمانی برویم. اگر با مهندسی مکانیک بازی را ببریم از نظر ذهنی به ما کمک می کند.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه این تیم به دنبال جذب بازیکنان استقلال و پرسپولیس نیست ، تأکید کرد: مجتبی حسینی ، سرمربی تیم ما به دنبال نامه و ستاره نیست و بازیکنان با انگیزه را جذب می کند. ما یک مدافع میانی می خواهیم و مشورت می کنیم. ما بازیکنی می خواهیم که در نیم فصل اول بازی کند. دو بازیکن از گل گهر گرفتیم و دو سرباز برگشتند. گام به گام ما در جایی اجرا می کنیم که می خواستیم بازیکن باشد.

کربکندی وی با انتقاد از افزایش قیمت بازیکنان فوتبال ایران گفت: قیمت ها بسیار وحشتناک شده است. نه میدانم چه کسی این قیمت ها را در این فصل افزایش داده است؟ این وضعیت تا زمان ادغام باشگاه ها ادامه خواهد داشت.

علی دشتی علیرغم اصرار باشگاه برای حفظ این بازیکن در مورد دلایل جدایی خود از ذوب آهن گفت: علی دشتی بازی خوبی برای ما انجام نداد. او دائماً مصدوم بود و فقط سعی می کرد بازی های بزرگی را برای تیم ذوب آهن انجام دهد. او باعث از بین رفتن تیم شد اما امیدوارم گل گهر موفق شود. دشتی از نظر فنی بازیکن خوبی بود ، اما قبل از پایان ترم خیلی خوب بود سازنده جدایی تنظیم شده است.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن همچنین با اشاره به لزوم کنترل دوپینگ در لیگ برتر فوتبال خاطرنشان کرد: فکر می کنم کمیته دوپینگ در لیگ برتر فوتبال کار می کند. رها کن او انجام داد. با توجه برخی تفکرات سرمربیان هرچه بیشتر تا پایان مسابقات پیشرفت کنیم ، کنترل دوپینگ بیشتر لازم می شود. پیش از این ، ناگهان كنترل كننده های دوپینگ از تیم ها بازدید می كردند و آزمایش های دوپینگ انجام می دادند ، اما اکنون خبری نیست این نباید باشد رها کن آنگونه باش که امکان پذیر است مقداری از آنها سو ab استفاده می شود.

کربکندی سرانجام در پاسخ به این س ،ال که آیا در لیگ برتر با حادثه دوپینگ مشکوکی روبرو شدید؟ او گفت ، نه ، اما من بازیکن فوتبال هستم. مدت هاست که بحث کنترل دوپینگ دور از ذهن است. شاید هرچه به پایان فصل نزدیک می شویم اتفاقی رخ دهد. این نباید مورد بحث قرار گیرد رها کن بودن.

دکمه بازگشت به بالا