خبرهای کلی

شهرداری اصفهان برای راه‌اندازی پایگاه اورژانس همکاری نمی‌کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، علیرضا قاسمی صبح شنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون 154 پایگاه اورژانس جاده ای و شهری و پایگاه هوایی 1100 نفره آماده هستند. بودن البته لازم به ذکر است که این نیروها حدود یک سال در حالت آماده باش بوده اند بودن آنها واقع شده اند.

وی درباره امداد هوایی در استان اصفهان گفت: در حال حاضر هلی هلی کوپتر ارتش این استان در شرایط اضطراری هوایی قرار دارد و سعی در تجهیز استان دارد مدیکوپتر هستند.

ضرب و شتم 24 بالش اورژانس در استان اصفهان

معاون عملیات فنی و اورژانس اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر 24 سال دارد بالش وی در استان اصفهان یک هواپیما برای فرود و اورژانس هوایی داریم ، ادامه داد: از شهرداری اصفهان نیز در این زمینه همکاری خواسته ایم.

وی با بیان اینکه 250 دستگاه آمبولانس در استان اصفهان وجود دارد ، افزود: بیش از 75 درصد آمبولانس های اصفهان ارتقا یافته اند و ما بحث بازسازی آمبولانس های فرسوده را آغاز کرده ایم و از سایر استان ها نیز درخواست می شود که این کار را انجام دهند.

قاسمی با بیان اینکه در حال حاضر قیمت هر آمبولانس چهار میلیارد گوجه فرنگی است ، ادامه داد: هزینه های نگهداری این آمبولانس ها نیز زیاد است و از طرف دیگر در واردات آمبولانس مشکل داریم.

215،600 مأموریت در 11 ماهه امسال

وی با بیان اینکه 215 هزار و 600 مأموریت در 11 ماهه امسال انجام شده است ، تصریح کرد: 110 هزار مأموریت از این قبیل در شهر اصفهان وجود داشت.

معاون فنی و عملیاتی استان اصفهان با بیان اینکه این قانون به ازای هر 50 هزار نفر یک پایگاه اضطراری نیاز دارد ، ادامه داد: در اصفهان به 40 پایگاه نیاز داریم و تعداد مراکز اصفهان به 43 پایگاه رسیده است.

وی با بیان اینکه خط امداد و نجات در اصفهان وجود ندارد و این یک مشکل بزرگ است ، افزود: به همین منظور تعداد موارد دستور کار در حال افزایش است و زمان ورود اضطراری به طور متوسط ​​به 12 دقیقه و 25 ثانیه رسیده است.

قاسمی با بیان اینکه برای راه اندازی پایگاه اورژانس نیاز به کمبود فضای فیزیکی در اصفهان داریم ، ادامه داد: شهرداری اصفهان همکاری لازم را در این زمینه ندارد در حالی که در سایر شهرها چالش برانگیز نیست.

اورژانس اصفهان فقط 2 پایگاه غیرنظامی دارد

وی گفت: “اگر یک مکان فیزیکی استاندارد برای راه اندازی پایگاه اضطراری داشته باشیم ، خدمات بهتری ارائه خواهیم کرد.” “برخی از پایگاه های ما در آتش نشانی ، دیگری در مرکز بهداشت و دو پایگاه در اختیار بخش اورژانس هستند.”

معاون فنی و عملیاتی اورژانس استان اصفهان گفت: پایگاه اضطراری مترو اصفهان نیز راه اندازی شده و در صورت ایجاد فضای مناسب برای اورژانس ، پایگاه جدیدی را ایجاد خواهیم کرد.

دکمه بازگشت به بالا